Átlagkeresetből fenn lehet tartani egy e46 Bmw 320i kocsit?
Szeretnék vásárolni egy 320-325i e46 Bmw-ét viszont nem tudom a fenntartási árakat ugyanis első kocsim lenne.A fizetésem átlagos
190-220 ezer ft.Nem vagyok a nyáladzós Bmw veszek fajta,de nagyon tetszik,és ár/érték arányban elégé megfelelő.
Volt BMW-m! E39, 525D. 2 évesen hoztam Németországból! 7éves koráig szinte semmi baja nem volt, csak olajat cseréltem. Egy komplett olajcsere kB 100.000 Ft, nem márkaszervízben. 7 éves kora után minden baja volt. Pedig nem nyúztam, családi kocsi volt. Most 18 éves az autó. Ki van vonva a forgalomból, és legszivesebben felgyújtanám. Az alkatrész árai semmit nem csökkentek az évek alatt. Még mindig rohadt drága hozzá minden. Most vettem egy 2 éves Toyota RAV4-ét. Komplett olajcsere 60.000 volt márkaszervízben. Meg vagyok elégedve vele.
Vennék-e mégegyszer BMW-t? Nem! Ha már ilyen kategóriában gondolkodnék akkor inkább Audit, valami quatrot. Azok legalább nem hasalnak meg egy kis hótól. A BMW xdrive-ja is egy hulladék.
Na akkor a sztereotípiák helyett jöjjön a gyakorlat.
Minden attól függ mennyit szánsz az autóra megvásárláskor. Ha egy tényleg megkímélt, követhető előéletű és extra állapotú példányt keresel és ki is fizeted (6-7000 EUR + honosítás), akkor semmi gondod nem lesz vele és probléma nélkül fenntartható lesz átlagfizetésből. A tervezett karbantartások és a sima kopó-fogyó dolgok nem drágák.
Az autó árát azért adtam meg eleve euróban, mert a magyar piacot eleve el kell felejteni, ide a német és osztrák kínálat legalját hozzák a nepperek. Ami tényleg jo annak kint is ára van, eladni nem éri meg behozni.
A másik verzió a 6-800 ezres itthoni darabok. Na ez lesz fenntarthatatlan átlagfizetésből. Két éven belül ráköltesz majd annyit az életben tartására, mintha hoztál volna magadnak egy tényleg jót kintről, de közben az autód ugyanaz a tákolt szarkupac marad ahonnan indultál.
Tehát előbb döntsd el hogy mit akarsz. Ha komolyan gondolod az E46-ot, akkor irány a mobile.de és az ottani kínálatának is a felső harmada. Viszont ahhoz nagy BMW fannak kell lenned, hogy érjen neked annyit.
Ha nem tudsz vagy nem akarsz ennyit költeni a megvételére, akkor viszont inkább engedd el a dolgot, hogy ne legyél te az ezerötszázadik szerencsétlen aki fikázza a BMW-t, hogy 600 ezerbe került és milyen szar. A jó kb. 1,5 milliónál kezdődik, az viszont tényleg jó :)
Aki megveszi az itthoni betegágyakat 600 ezerért, az meg is érdemi és persze utólag ne csodálkozzon semmin...
Az első és a második pont a gyakorlati tapasztalatot írta le, a harmadik pedig a szereotipiát.
Annyit tudok hogy nem egy kollégám meg szomszédom is mind megszabadult ezektől.
A sógor most adta el az X5-öst. Annyit mondott hogy elég volt.
(A jó kb. 1,5 milliónál kezdődik, az viszont tényleg jó)
Persze, csupa becsületes emberek vannak kint.
Egy barátom kb 4éve vett e46 320at németből 1,7misiért és az sem volt jó. Pedig a 4 év is az ő javára van autó korát tekintve is infláció miatt is.
Ilyenem van egy éve. Nyáron volt egy 100 ezres szervizem. Most lesz egy 100 ezres szervizem.
Ezen felűl havi 5-10 ezer az apró dolgok helyrehozására.
Ezzel számolj. Ha nem tudod kigazdálkodni akkor felejtős.
Nekem még kevesebb a fizetésem, de sok mindenről le kell mondanom emiatt a szr miatt. De nem adnám el mert egy hülye vagyok, és mikor megy keresztbe az mindenért kárpótol.
8-as. Például?
Mert ha hétköznapokra is használható hátsókerékben gondolkozunk akkor a BMW a legolcsóbb alternatíva.
Vagy ha tudsz jobbat akkor várom az ötleteket.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!