Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » TDi kinyomott kuplungnál...

TDi kinyomott kuplungnál lefulladt, majd amikor mentem " kikormolni" 4. sebesség fokozatba 80 körül megtorpant. Mi oka lehet?

Figyelt kérdés

AFN 110 lóerős Alhambra a járgány.


Shell és OMW kutakon tankolom mióta megvan, ez két hónapja. Még ami felírható a hiba listára, hogy melegen nehézkesen indul.

Ha kérhetem mellőzzük a gúnyolódó kommenteket, kizárólag a felszereltsége miatt vettem, untam már, hogy nincs klímám, télen ülés fűtés meg szélvédő fűtés az nagyon kellett már, ugyanakkor 7 személyes ami megkönnyíti a logisztikát. Köszönöm.


2018. dec. 23. 19:24
 1/8 anonim ***** válasza:

A megtorpanás oka a turbó geometriájának leragadása szokott lenni. Elég kitakarítani.

A lefulladás az különös. Kinyomod a kuplungot és leáll??

A melegen nehezen indulás lehet mondjuk kezdődő porlasztó vagy adagoló hiba. Elsőnek az indítási mennyiséget kéne neki feljebb állítani géppel és megnézni úgy mit csinál.

2018. dec. 23. 19:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Igen, kinyomott kuplungnál gurultam le a mélygarázsba volt egy döccenő és puff leállt. Benzinesnél megvolt a hiba nyáron, holtponti jeladó. Lövésem sincs mire kellene gyanakodnom, pedig azért hibafelismerésben jó vagyok, ( benzinesnél ).
2018. dec. 23. 19:58
 3/8 anonim ***** válasza:
Kötelezően előforduló hiba 1.9 tDI-nél: geometria leragadt, és gyanús, hogy a vákumcső is repedt. A nehezen indulásnak egyéb oka lehet.
2018. dec. 23. 20:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm. Turbó az tényleg 1.5 millió forintba kerül? Unix azt írta...
2018. dec. 23. 21:03
 5/8 anonim ***** válasza:
48%

Amit leírtak lehet aza baj, de!!

Lefelé gurulni sose gurulunk kinyomott kuplunggal, ezt tanuld meg. Ez nem gúnyolódás, meg semmi, de több okból sem nyomjuk ki a kuplungot lejt menetben.

Pont elég akkor ha az alapjárat közelébe kerül a motor fordulat.

2018. dec. 23. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
50%
Még a vàltóban az olajat esetleg nézesd meg. Lehet válto is.
2018. dec. 23. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
Ugyan, dehogy. Bontottan 20-30 ezer, de egy felújított is megáll 100 ezer Forint körül. A geo ragadás miatt nem kell cserélni, csak kipucolni. De vidd el szerelőhöz, mert látatlanban csak találgatni lehet.
2018. dec. 23. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

"Lefelé gurulni sose gurulunk kinyomott kuplunggal, ezt tanuld meg. Ez nem gúnyolódás, meg semmi, de több okból sem nyomjuk ki a kuplungot lejt menetben."


Ez nem gúnyolódás, ez jó tanács, amit megfogadok 3 éve vezetek csak és 20 éves vagyok, sőt, köszönöm, hogy leírtad. Gúnyolódás nem itt kezdődik, legalábbis a felfogásom szerint.


Köszönöm a válaszokat, az autót elég olcsón vettem, tudtam, hogy lesz vele gond, de tényleg nem értek a dízel motorhoz. Mondták szervizbe, hogy úgy deríthetem ki, hogy adagoló hibás e, hogy melegen leállítom és az adagolót nyakon öntöm hideg vízzel, ha úgy gond nélkül beindul akkor adagoló hibás. Nos, én azt sem tudom, hogy hol keressem az adagolót.

2018. dec. 23. 22:46

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!