Lehet baj ha kb 50-60 másodpercet izzítok?
Ha bika az akksi akkor nem.
Régi mercikben is kézi izzítás volt na meg persze a régi ruszki teherautókban :)
Azok olyan kb 20 másodpercet izzítottak, aztán kikapcsolt a reléje.
Hát nem tesz jót a gyertyáknak, az biztos, az 50mp.
Előtöltést ne babráld, mert melegen is csörögni fog, lehet, a hidegindítója döglött az adagolónak.
Próbálj félig gázzal indítani, kevesebb izzítással.
azért 50-60 másodpercet ki kell, hogy bírjanak!
Bár -10 fokban indokolatlan szerintem ilyen sokáig izzítani...
Lehet, hogy már valamelyik porlasztócsúcs nem egészséges ott azért indul nehezen.
Sajna nem ismerem az mk3-as dízel golfot.
De pl. a régi W115 mercin is van egy tekerő amivel az alapjáratot tudod megemelni, hogy hidegen ne remegjen a motor amíg be nem melegszik.
Na de ha ezt túltekered akkor már nehezebben indul. :)
Ezt inkább indítás után szokták feltekerni, hogy ne kelljen a hideg kocsiban ülni és nyomni egy picit a gázpedált.
(Ez sokszor nekem is jól jönne az öreg mercimben de sajna a 115-ös volt az utolsó amibe tettek ilyet ha jól emlékszem)
Gyerekek, le lehet pontozni azt, hogy nem erre vannak tervezve, de akkor is így van. Az 50-60 másodperc nagyon sok ezeknek, mert a relé max. 10 másodpercig engedi ezeket izzítani. Az izzó része gyönyörűen szét tud égni, nagyon sok ilyet láttam már rossz relé miatt.
Ne a 60-as évekből való izzítógyertyákkal példálózzatok, mert rohadtul nincs köze ezeknek azokhoz, teljesen más a konstrukció, a felépítés. Ki kellene szednie a kérdezőnek és megnézni, maradt-e még valami az izzószálas részből.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!