A modern motorokban van elő és utánizzítás is.
Az előizzítás már megtörténik az ajtó nyitásakor, oszt izzít, mikor elfordítod a kulcsot, de még az izzításjelző kialvása után is fenn áll az izzítás.
Magyarúl sem hasznot nem csinálsz, sem kárt, hacsak azzal nem, h újra és újra áramot adsz az izzítónak, így csökkentve az élettartamát az állandó áram helyett. Régi dieseleknél nem teszel kárt.
Igen, kb 1 másodpercig megy az indító. Sokszor nem is értem az olyan kérdéseket itt, amiben egyesek kifejtik, hogy másodpercekig köszörülnek és akkor is ötbbedszerre indul be.
A céges Ford Connect már ilyen. Konkréten mikor beindult, akkor is még egy kicsit kell hagyni az önindítót, mert különben pár munkaütem után leáll. De mikor beindul az első egy percben nagyon egyenetlenül jár és füstöl is.
Na ilyet, a saját autómmal szerencsére soha nem tapasztaltam, pedig ez sem új autó már.
Persze, nem minden autónal alap, hogy tökéletes állapotban legyen minden. Sok minden okozhat több másodperces indítózást:
-gyengélkedő akku
-izzítási problémák
-gyengélkedő, vagy elfekvőfélben lévő üzemanyagpumpa
-befecskendezési problémák
-kopott motornál kicsi kompresszió
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!