Az normális ha lemerül az akksi?
Van egy autó, kb. 4-6 napja lett betolva (mert kb. 6 hónap alatt csak kétszer lett beindítva)... ezután kb. egy 30percet mentem vele, hogy töltődjön kicsit és utána leparkoltam, kikapcsoltam mindent (rádiót kiszedtem a helyéről, stb.) Ma megint beindítottam és érezhető volt, hogy már megint közel jár a betoláshoz.
Amit piszkáltam, a gyújtás kábel volt, kibe húzogattam, mert nem működött az egyik henger. Ami azóta váratlan okokból megjavult. Ez nem tudom, hogy befolyásolhatja.
Ez normális?
Illetve, hogy mit jelent az akksin a + -. Csak azért kérdezem, mert lehet azt kéne csinálni, hogy az akkusarut levenni az aksiról és csak akkor vissza rakni amikor beindítom kövinek. A +osat vagy a -osat vagy mindkettőt vegyem le róla vagy egyiket se?
Teljesen normális az, ha a hónapokon keresztül használaton kívül álló autóban lemerül az akkumulátor, és az is normális, hogy fél óra hadználat után nincs feltöltve teljesen, a generátor nem gyorstöltő, rendszeresen használva tudja csak topon tartani az akkumulátort, ami nem is őrök élettartamú, néhány évente cserélni kell, és az is teljesen normális,vhogy az elhasználódott akkumulátorok a hidegben (ősszel, télen) döglenek meg.
Első körben totál fölösleges a gyujtást babrálni, ha azzal lenne gond, az menet közben is érezhető lenne.
Beindítás előtt az akkumulátor az áramforrás, ha az gyenge, nem kap áramot az indító motor... járó motornál már a generátor az áramforrás, és működés közben az akkumulátort is tölti, de fél óra alatt akkor sem tölt fel egy lemerült akkumulátort, ha az egyébként még használható.
Feszültséget mérni, töltőre rakni az akkumulátort, esetleg sokat autózni, a közelben (biztos, ami biztos, ne kelljen 200km-röl haza vontatni) de gyanús, hogy csere érett az az akksi
Fel kell tölteni az akksit teljesen. 30 p alatt nem tölt vissza semmit, plusz tél van és és baromi hideg.
38N
Mit jelent a + es a - ?
A jogsihoz mar nem kell altalanos iskolai vegzettseg ?????????????????
Nincs jogsim. Gyerek vagyok...
A gyujtas kabelt kb. 3hete babraltam es azert mert nem mukodott az egyik henger. Szóval 3 hengerezett mert ugye négy hengeres..
A másik meg szerintem értelmesen el lehet magyarázni az embernek ha feltesz egy kérdést.
Miért pozitív a pozitív mit csinál? Miért negatív a negatív? Megráz ez a dolog, ha járó motornál fogdosom? Bocs, hogy nem értek az elektronikus és nem tudom, hogy melyik kábelbe éppen milyen amper futt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!