Miért terjedt el az az elmélet hogy a BMW-K nagy szarok, szervízes állandóan?
Figyelt kérdés
Általában olyanoktól hallottam akiknek nem hogy BMW, de még kocsijuk sincs. Persze hallottam drágább darabokról amik használtan lettek véve, de tovább is lett passzolva, mert minden baja volt. Lehet ennek valami oka, vagy csak jobban vannak húzva azért kopik gyorsabban? Használtauto alapból zsákbamacska, de ezek mégjoban? Ismerősömnek 10 évig volt BMW, 100 ezer alatt megúszta a szervízt. Olyanok írjanak már, akiknek van/volt BMW, típussal. A tömegközlekedés/bicikliről okoskodók akik az albérletet mellett nem engedhetnek meg kocsit, ne írjanak, pont leszarom a hülyeségüket... Más márkájú kocsi tulajok is kíméljenek már, kösz.2018. nov. 24. 22:47
11/17 anonim válasza:
Mert a tulajdonos fillérß@$zó és 30ekm-enként cserél olajat és kétszer ennyinként szűrőket, stb
12/17 anonim válasza:
A BMW egy sportra kihegyezett autó, ezért nem csoda, ha sűrűbben fordulnak elő vele, kisebb nagyobb bajságok. Pl motorcsere stb. Persze a tervezési hiba faktor sem elhanyagolható(pl. egyes dìzeleknél pillangószelep törés miatti motorfelújìtàs). Ennek ellenére én vennék, ha az élmény szàmìt, minden àron!Mondjuk az e36-e46 320- tól felfelé...
13/17 anonim válasza:
"Miért terjedt el az az elmélet hogy a BMW-K nagy szarok" Hol van ez leírva hogy szarok?
"szervízes állandóan?" Bonyolult technika igényli a törődést, de visszaüt ha az alapvető dolgokat nem kapja meg.
Szó mi szó, én 2éve keresek idehaza E46-os BMW-t, viszont a kínálat 90%-a gatya(1,5millió+), a maradék 10% ami jó az kb 1-3nap alatt új gazát talál. Mindből lehet jó autót csinálni, de sajnos arra nincs időm hogy megvegyem és akkor még egy fél-egy milliót rákölteni hogy jó is legyen.
14/17 Szolovjov válasza:
Azért mert szarok :D Haveromnak 2-ben is kidöglött a motor. A 3-asban eltört a főtengely, egy jóval komolyabb V8 biturboban meg besült a motor 50-es tempónál. Az is kuka lett. Másik ismerősöm BMW szervízben dolgozik, azt mondta el sem hinném milyen hihetetlen gagyi alkatrészekből vannak összetákolva. A műanyag részek nem bírnak ki egy szétszedést/összerakást. Irreálisan túlárazott német szarok.
15/17 anonim válasza:
#14 Azért a V8 bi-turbó tud jó lenni ha nem a gyári szar 0w30-as olajjal használod ami megkozmál a két hengersor között hanem egy 5w50-nel.
16/17 anonim válasza:
Nem gagyi, direkt van minden kikönnyìtve. Sajnos a motorok nagyon kihegyezettek, azzal van a legtöbb baj, ebben igazad van!
17/17 anonim válasza:
Föleg hogy az csak azt jelöli h milyen a viszkozitása biztos sokat szamit olajnak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!