(német) prémium autók elvesztették a létjogosultságukat?
Drágábbak mint a középkategóriás autók?
-Igen
Jobbak?
-Nem
Kényelmesebbek?
-Nem
Minőségibbek?
-Nem
Gyorsabbak, erősebbek?
-Nem, már ebben sem nyújtanak többet
Drágább a szervízelés?
-Igen
Megbízhatóbbak?
-Nagyon Nagyon Nagyon nem.
Ültem most egy fél éves új 5-ös bmw-ben, semmiben éreztem többnek mint egy vw passatot. Extrák is már ugyanazok kb. Ráadásul a vezérlő képernyője is olyan lassú volt mint egy 10 éves android telefon amin van 50 játék. Akadozott, lassú volt, le is fagyott. Egy 18 milliós kocsiba igazán elfért volna pár ezer forintért egy jobb számnítógép.
Lehet BKV-zni is, ugye tudod? És akkor nem is kell olajat cserélned.
Szerintem a kettő közül (legalább) az egyikben nem ültél.
Az egyik kereskedésnek betolt itt a helyi plázába néhány autót és szabadon lehetett az új kocsikban viháncolni.
Volt Citroen, Peugeot, Nissan és ez a prémium Citroen a DS. Nem mondom voltak benne jó és ötletes megoldások, az anyaghasználat sok helyen kiváló, de tényleg brutál jó. Más egyéb helyen meg a legolcsóbb leggyagyibb műanyag. :D
Azért a 18 milliós DS5 még mindig messze volt egy BMW/MB/Auditól-főleg ott ahol nem láttad. :D
Szerintem nem rossz ez az irány amerre a DS-sel elindultak, de messze még a cél.
"Egy 18 milliós kocsiba igazán elfért volna"
Gyorsan letöltöttem a 2018 novemberi 5-er árlistát. Az 530i/d alapára majd 17 millió forint, felni, gumi, metálfény, belső kárpit és minden más extra nélkül.
Egy normálisan felextrázott 5-össel simán el lehet menni 25 millió fölé ott mrá lehet a képernyő is más ( bár ez az akadozás szerintem valami hiba kell legyen, biztosan nem feature).
Egyik cimbinek 2017-es Passatja van (13,8millió volt), a másik most adta el a 2013-as A6-ot. Hát az új Passat legfeljebb tiszteleghetett az Audinak. Azt mondani, hogy nem minőségibb az kb nettó hazugság :D
Kényelmesebbek? Mutass egy olyna középkategóriás autót amiben olyan ülések vannak, mint a 750iben vagy az LS Lexusban hátul. Olyan sem fogsz találni amiben ugyanennyi hangszigetelés van :D
Erősebbek? Általában azok. 3-as BMW kategóriájában van 380 lovas autó? 5-ös BMW méretében találsz nem prémium gyártónál 460 lovas motort? :D
Drágább a szervizelés? Az. Minél bonyolultabb a technika, annál drágább. A Space Shuttle szervizelése is többszöröse egy Boeing 737-nak, akkor most a Space Shuttle sz@r? :D
Szóval ültél egy fapad 5-ösben és az alapján szar az összes. Nem is értem, ki az a hülye aki a G63AMG-ért kicsengeti a 80+ milliós alapárat, ahelyett hogy venne egy Dacia Dustert :D
MO - az irigység száll a levegőben.
Amúgy persze a Ferrari is szar is sokat fogyaszt, a Rolls Royce úri muri, és csak a sznobok veszik, meg amúgy is a Trabant is elvisz A-ból B-be.
az a bajod, hogy észérveket vársz érzelmi döntések és megfelelési kényszerek indoklására.
BMWt senki nem azért vesz, mert az a legjobb kocsi, hanem mer az teccik, meg a haverok azt várják el.
Az M-es más tészta, de azt meg újan kevesen akarják kifizetni, használtan meg szét vannak ütve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!