Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Támogatnád új jogosítvány...

Támogatnád új jogosítvány kategóriák létrehozását?

Figyelt kérdés
Szerintem nem biztonságos, hogy egy 17 éves kis suttyó vezethet akár egy 500 LE-s utcai autót 30 óra vezetés után. Lehetne korlátozni, mint a motorok esetén, hogy teljesítmény és a sofőr életkora szerint lenne több kategória és a vizsgák nehezednének, vezetéstechnikai feladatokkal.
2018. nov. 17. 19:19
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:

én a motor kategóriákat is eltörölném, mert nem sok értelme van. bőven elég lenne 2 kat.: segédmotor amit 125 cm3 ra kellene növelni, és korlátlan.

Magamból és koromból kiindulva, aki egy simsonon megtanult motorozni annak GSXR 1000 sem okoz problémát csak meg kell szokni a méretét és a teljesítményét. Persze utóbbihoz a túl alacsony termet kizáró ok lehet.

Aki meg a simsonnal is hülye és meggondolatlan volt az később sem változik meg. Jó példa erre az egyik haverom aki 260-nál még felkapja egy kerékre a 220 lovas tuningolt GIXXERjét. És természetesen az egészet go pro kamerával veszi, majd mutogatja. Mi meg hiába mondjuk több eszed is lehetne, de mintha a falnak beszélnénk. Egyébként még él és az összes kategóriát letette ahogy gyűjtötte az éveit.

Egy másikuk meg hasonló motorral, de a korlátozottal csapat évek óta és nem is csinál különbözetit, még a rendőr mikor igazoltatta az sem foglalkozott vele pedig 1200 es motor volt.

2018. nov. 17. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 anonim ***** válasza:
A hekyzet az, hogy nem a friss jogsisok okozzák a statisztikailag több balesetet, mert az első évben még nagyon óvatosak. A "baj" akkor kezdődik, amikor azt hiszik, hogy tudnak vezetni. 2-7 évben. Szóval így pont nehéz lenne ezt szabályozni. Pont akkor adnánk alá a nagy teljesítményt amikor vadul azt hiszik, hogy tudnak. Támogatnám, de ezért nem kivitelezhető.
2018. nov. 17. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:

"A gépjárművek végsebeségét kellene korlátozni, meg a gyorsulásukat is,kevesebb lenne a súlyos baleset."


Ez is nettó hülyeség. Másoljak még két oldalt a statisztikából? :D

2018. nov. 17. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
Ez nem hülyeség, mert ha kisebb sebességgel ütközöl nagyobb az esélyed a túlélésre.
2018. nov. 17. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:

2015-ben az "4. előírt sebesség meg nem tartása " 133 esetben okozott balesetet a 15 138 személyi sérüléssel járó balesetből.


Összehasonlításképp az "Elsőbbség meg nem adása " 4014 esetben, az "Irányváltoztatás, haladás és bekanyarodás

szabályainak meg nem tartása " szintén 4014 esetben, az "Előzés szabályainak megsértése" 806 esetben, a "Sebesség nem megfelelő alkalmazása az útviszonyokhoz képest" 3549 alkalommal vezetett balesethez.


Ezeket nem tudnád kivédeni a jármű végsebességének korlátozásával, de szerinted ez a megoldás. Rendben :D


Most már értem, hogy lett Kásler miniszter :D

2018. nov. 17. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
Csak beszélgetünk, ne húzd fel magad. A törvényalkotók úgy is magas ívben tesznek a te, meg az én véleményemre is.
2018. nov. 17. 22:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:

Teljesen nyugodtam sütöm a hamburgerhúst, no para xD


Csak nem értem például a kérdező véleményét, ami teljesen szembemegy a hivatalos statisztikával.

Ha látjuk, hogy mi okozza a baleseteket akkor azok ellen kell hatékonyan fellépni. Ez a kategorizálás meg az 500 lóerő egy egy ilyen szombat esti viccnek még elmegy, de semmi többnek :D

2018. nov. 17. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:
Akkor jó étvágyat hozzá. :) Egyébként a kérdezőt én sem igazán értem, lehet hogy csak valami felgyülemlett feszültég jött ki belőle ilyen formán.
2018. nov. 17. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:

Ja meg még azt akartam mondani, hogy ami igazán fontos ebben a dologban az talán az emberi tényező, de pont az az ember itt a gyenge láncszem, és ha a kocsi nem alkalmas száguldozásra akkor nem lesz száguldozás.

Hogy szankcionáljuk a lebutított kocsikkal a normálisan közlekedőket is, igen.

2018. nov. 17. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 anonim ***** válasza:
Én azt mondanám, hogy kötelező tartozék kellene legyen az autókban a menetrögzítő kamera. És sokkal szigorúbban venném a jogosítvány kiadását illetve pénzbeszedés helyett inkább a jogsikat kellene bevonni, rögtön kétszer meggondolná mindenki, megéri-e neki.
2018. nov. 17. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!