Támogatnád új jogosítvány kategóriák létrehozását?
én a motor kategóriákat is eltörölném, mert nem sok értelme van. bőven elég lenne 2 kat.: segédmotor amit 125 cm3 ra kellene növelni, és korlátlan.
Magamból és koromból kiindulva, aki egy simsonon megtanult motorozni annak GSXR 1000 sem okoz problémát csak meg kell szokni a méretét és a teljesítményét. Persze utóbbihoz a túl alacsony termet kizáró ok lehet.
Aki meg a simsonnal is hülye és meggondolatlan volt az később sem változik meg. Jó példa erre az egyik haverom aki 260-nál még felkapja egy kerékre a 220 lovas tuningolt GIXXERjét. És természetesen az egészet go pro kamerával veszi, majd mutogatja. Mi meg hiába mondjuk több eszed is lehetne, de mintha a falnak beszélnénk. Egyébként még él és az összes kategóriát letette ahogy gyűjtötte az éveit.
Egy másikuk meg hasonló motorral, de a korlátozottal csapat évek óta és nem is csinál különbözetit, még a rendőr mikor igazoltatta az sem foglalkozott vele pedig 1200 es motor volt.
"A gépjárművek végsebeségét kellene korlátozni, meg a gyorsulásukat is,kevesebb lenne a súlyos baleset."
Ez is nettó hülyeség. Másoljak még két oldalt a statisztikából? :D
2015-ben az "4. előírt sebesség meg nem tartása " 133 esetben okozott balesetet a 15 138 személyi sérüléssel járó balesetből.
Összehasonlításképp az "Elsőbbség meg nem adása " 4014 esetben, az "Irányváltoztatás, haladás és bekanyarodás
szabályainak meg nem tartása " szintén 4014 esetben, az "Előzés szabályainak megsértése" 806 esetben, a "Sebesség nem megfelelő alkalmazása az útviszonyokhoz képest" 3549 alkalommal vezetett balesethez.
Ezeket nem tudnád kivédeni a jármű végsebességének korlátozásával, de szerinted ez a megoldás. Rendben :D
Most már értem, hogy lett Kásler miniszter :D
Teljesen nyugodtam sütöm a hamburgerhúst, no para xD
Csak nem értem például a kérdező véleményét, ami teljesen szembemegy a hivatalos statisztikával.
Ha látjuk, hogy mi okozza a baleseteket akkor azok ellen kell hatékonyan fellépni. Ez a kategorizálás meg az 500 lóerő egy egy ilyen szombat esti viccnek még elmegy, de semmi többnek :D
Ja meg még azt akartam mondani, hogy ami igazán fontos ebben a dologban az talán az emberi tényező, de pont az az ember itt a gyenge láncszem, és ha a kocsi nem alkalmas száguldozásra akkor nem lesz száguldozás.
Hogy szankcionáljuk a lebutított kocsikkal a normálisan közlekedőket is, igen.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!