Én voltam aki írta, hogy volt H Astrája. Most egy 2018-as autóm van.
Az új azért nem űrhajó a H Astrához képest. Az is modern autónak tekinthető. Az extrák olyan hatalmasat nem fejlődtek azóta. Már abban is sok minden elérhető volt. Árnyalatnyi különbségek vannak csak. Pl az újban már két zónás a klíma, a kijelző jobb felbontású, ilyesmi apróságokra gondolok.
Biztonság tekintetében is már jó a H. 5 csillagos EuroNCAP, oldallégzsákok, függönylégzsákok, ESP...
Környezetvédelmi szempontból azért nem szállt el nyomtalanul ez a 14 év, mióta a H-t tervezték. Euro4/5 ma még nem borzasztóan rossz, de van korszerűbb.
Ami miatt írtam, hogy nem biztos, hogy vennék megint H-t, azok a bosszantó apróságok. Amikre ha gondolnak tervezéskor még jobb autó lehetett volna. Egyik sem olyan, hogy megáll tőle az autó. Egy kis odafigyeléssel ezek kiküszöbölődik lettek volna: rövid elszakadó ajtóátvezető kábelközegek, feszülő, ezért eltörő külső/belső levegőválasztó zsalu, bizonyos motoroknál alulméretezett generátor, az első toronyszilentek korrózióvédelmének mellőzése és hasonlók...
Ahogy írtam a formája, kinézete még ma sem kifejezetten öreg autós. Futnak az utakon jóval régebbi autók is szép számmal. Ez még elmegy, vállalható. Bár ma már más irányzat kezd divat lenni. A tágra nyílt fényszórók, lámpák helyett a keskeny csíklámpák jöttek divatba. A lekerekített letisztult sima felületek helyett a hegyes, csúcsos formák.
+ azt se felejtsük el, hogy a legfiatalabbak is már 6 évesek. A modell bemutatása 15 éve volt. A gyártás 14 éve kezdődött. Az azért nem tegnap volt...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!