Volt ilyenem, szerettem. De azért lassan kezd ezek felett is eljárni az idő... 2018-ban, lassan '19-ben modernebbet vennék. Főleg, úgy, hogy a gyári új alkatrészek árán nem látszik, hogy ez már nagyon nem egy friss modell.
Nekem nem volt unalmas, az aktív kanyarkövető bi-xenon fényszóróval, adaptív lengéscsillapítás vezérléssel, sport funkcióval, mely gombnyomásra áthangolja a futóművet, színes kijelzős fedélzeti navigációval, fűthető félbőr gerinctámaszos, kartámaszos, minden irányban állítható ülésekkel, stb... Sőt, inkább kifejezetten innovatív autónak éreztem tízen évvel ezelőtt. Hiszen ezek a dolgok még manapság sem általánosak. Azt aláírom, hogy a H Astránál se az alapfelszereltség részét képezték ezek. Egy teljesen alap felszereltségű, TID-kijelzős, 1.4-es kombi, valóban nem egy kalandpark. :)
Amúgy ár-érték arányban ma sem egy rossz autó. A formaterv ma sem kifejezetten öregautós. Megbízhatósága szerintem átlagos. Nem véletlen hogy ma is trélerszám hordják be őket az országba.
Nekem kifejezetten szedánban tetszik. Esetleg még a TwinTop.
Vezettem ilyet tesztvezetés alkalmával, 1.8-as benzinest, ment mint az őrült. Engem meggyőzött. Vennék.
Egyébként meg: [link]
- Komor hangulatú belső tér - szerintem nem.
- nincs pohártartó - És? Egyébként se nagyon szeretek enni/inni a kocsiba, mert kaja morzsálódik, ital kiömölhet, akarok én takarítani még többet?
Ja, még ennyit, hogy szerintem a GTC formája még mai szemmel is gyönyörű: [link]
Igaz nem olyan praktikus mint az 5 ajtós, vagy a kombi. Nekem egyébként 5 ajtósom volt.
Nekem ilyen kocsim van 5 ajtós.
Nagyon szeretem miután meglett még jobban megtetszett !
A hibái: volt egy kábelszakadás a központi zárnál, egy szívósor kar törés, olajteknő tömítés csere, egr szelep csere b oszlop gumi szigetelés mert fekete az autó és izzik nyáron a szín miatt. +Az előző tulaj cserélt benne klímakompresszort.
Nekem az az elfogult véleményem, hogy még ma is elég pofásan modernnek néz ki, kényelmes, halk, könnyű vezetni (váltogatás, kormánymű-szervó) a futómű a magyar kátyúkat simán veszi, jó az úttartása, jó a fogyasztása és a kijelzőn minden hülyeséget kiírogat :) pl. csúszós út eső, külső hőm. tankoljál ijesztgetés, fedélzeti computer, jól megy 5 ösben is. Magamnak ezt a kocsit találtam meg mert nem az a fapados, csak össze ne törd, mert az még most is drága lesz, viszont van sok bontós alkatrész. De ha már erről van szó: meghalni sem lehet benne városi közlekezdésnél, van benne anyag. Skoda fabia 2-t nézegettem még, amikor a vásárlásról volt szó, de azokat mindenben lepipálta nálam. Mivel 10 éves autókról beszélünk lesznek karcok, horpadások, de nem nagyon rohad. A benzinesek láncos vezérlésűek, azt nagyon ritkán kell cserélni.
"A benzinesek láncos vezérlésűek, azt nagyon ritkán kell cserélni."
Ez nem igaz így! Az 1.4-es láncos, a többi benzines nem. Ritkábban kell cserélni a láncot, de ha kell, akkor zsebbenyúlósabb mutatvány.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!