Mennyi az eves fenntartasi koltsege ennek az autonak?
Mennyi lehet az eves fenntartasi koltsege egy
BMW 2005 E90 325I-nek?
Legyszives csak azok irjanak akik konkretan tudjak hogy kb mennyi es nem azzal jonnek h havi 500.000.
Elore is koszonom.
Először is tisztázzuk:
mi számítson bele nálad az éves fenntartási költségbe?
Biztosítás, adó, üzemanyag, szerviz, gumicsere, ilyesmik?
Mennyi lenne az éves futásteljesítmény?
Mert pl. éves 5000km-nél akár 30.000Ft környékén is megúszhatod a szervizt, egy szimpla olajcserével.
Sosem volt még autód? Ha volt, az mi volt?
nos : nulla forinttól, milliókig évente.
Ha ez felmerül, nem a te kategóriád.
Ha csak áll, forgalomból kivonva akkor nulla.
Ha egy kínálat alja lefingott darabot vettünk, amin még a légfrissítő is roncs, akkor százezrek- milliók.
Ha egy élhetően tartott darab van véve, amit nem sajnáltak szervízzel akkor akár csak kötelezők + benzin.
Alapjáraton minden autó : biztosítás + üzemanyag és kötelezők (olaj és egyéb).
Felette minden lutri.
Én az accordomat tankolni viszem és olajcserére zsinórban negyedik éve, illetve 2 kitámasztó gömbfej és egy akku volt.
Netes csoportban a vételárat rálocsolták, mert azt hitték, hogy az 1.7 milliós autót meglehet venni 700 ezerért jó állapotban.
Akinél az a kérdés komoly dilemma, hogy mennyibe kerülhet a fenntartása az autónak, el kell azon mélyen gondolkozni, hogy megengedheti-e magának az autót.
Ez márkától, típustól független, a különbség legfeljebb annyi, hogy a legetséges költségek között nekkora különbségek lehetnek.
Azt kell(ene) végig gondolni, hogy mennyire okoz problémát, ha komolyabb hiba lép fel.
Ez nem minden évben történik meg, de előre senki nem tudja, hogy mikor kell kettős tömegű lendkerékre, turbóra költeni, de a BMW-nél egy futómű felújítás sem filléres dolog.
Az egyik évben lehet csak a kötelező, tervezhető kiadásokra kell költeni, a másik évben meg lehet úgy összefutnak a problémák, hogy egymást követik a több-százezres kiadások.
Egy 13 éves BMW-nél már minden lehetséges meghibásodás opció, ami jó esetben nem történik meg, de nem kizárható.
Azzal meg bánj óvatosan, hogy szerelő is van a rokonságban, mert nem biztos, hogy az szívesen fabrikál ingyér, ahelyett, hogy pénzért dolgozzon.. de miért nem az illető szerelőtől kérsz tanácsot?
Nos nem tudjuk, hogy vezetsz, hogy milyen autót veszel.
De ha fél éven belül betérdel a motor vagy a váltó, az igen komolya tétel tud lenni, és egy 10 feletti autónál ez halmozottan igaz.
Főleg a BMW-nél, mert szinte mindegyik tapossa neki, lehet akár 20 éves is.
Ismételni tudom csak magam : nullától milliókig.
Az egy dolog, hogy van szerelő a családban.
Ha BMW gyári műszer kell vagy egyéb akkor mit tesz a szerelő?
Vesz pár millióért egyet?
A kis dolgok oké, de ez is csak egy véglet.
Egy kocsit nem megvenni, és tankolni nehéz.
"nos : nulla forinttól, milliókig évente."
Nos, ez így nem igaz, kedves 2-es. Ha egy megveszekedett méter se gurulsz vele, akkor is vered a 40 ezret, mire mindent összeszámolsz. És ez bármelyik típusra igaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!