Tehetek valamilyen jogi lépéseket vagy fizessek és kész?
Egy hónapja vettem egy használt opel astra j autót opel szalonból 6 hónap garanciával.
Az első héten elkezdett rázni az autó indításkor, visszavittem kicserélték a szelepfedelet , viszont a probléma nem szűnt meg így most lendkereket cserélnek ami ugye garanciával megoldhato. Mivel szétszedték az autót tájékoztattak hogy a kuplung cserére szorul de ugye mivel kopó alkatrész nem garanciás..
Ezzel nem is lenne probléma, azonban konrétan egy hónapja vettem az autót de hol nálam volt hol a szervizben a lendkerék miatt. Az értékesítő pedig nem tájékoztatott arról sem hogy a kuplung cserére fog szorulni rövid időn belül, nyilván a marketing szöveget nyomta h bármi baj előfordul az garanciával javítják azonnal.
Tehetek esetleg bármit amivel nem kellene most 100 ezret előrántanom?
Egy nagy tanulsága van a dolognak, hogy szalonban is jól átbaltázzák az embert.
Ráadásul itt többször is!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!