Vki járt már úgy, h kereskedésben vett autóról 2hónap leforgása alatt kiderült sok eltitkolt hiba? Ezek miatt lehet reklamálni?
Nekem kétszer sikerült így járnom:
1., Renault Megane II-es, 1,4 16V-es motorral.
Vétel másnapjának reggelén hidegen nehezen indult, erős kerregő hang. Típushiba, "okoskerék" (vezérlés-módosító) probléma. Márkaszerviz, árajánlat, ekkor derült ki, hogy a kilométer is sokkal több, mint amit az óra mutat.
Kereskedővel egyeztetés, félig korrekt megoldás: visszavette, illetve az átírási költségeim felét is visszafizette.
Javaslatom egyébként az volt, hogy fizesse az anyagárat, én állom a munkadíjat. De gondolom osztott-szorzott, így olcsóbban jött ki a visszavétellel.
Amúgy az autó szép, korrekt volt más szempontból, de a hiba csak hideg-indításnál jött elő.
2., Peugeot 207 1,4 16V-es motorral. :-)
Már a vétel napján, hazafelé vezető úton érezhető volt, hogy elgyengült a motor 15 perc után, bár nem vészesen
(természetesen próbakör itt hideg motorral történt)
Jeleztem a hibát, amely másnapra eltűnt. 2 hét múlva újra előjött, ekkor átnézettem alaposan szerelővel.
Hiba: "okoskerék" ! :-) Felvettem a kapcsolatot a kereskedővel (márkaszerviz, beszámított autó volt), aki kérte, hogy vigyem át hozzájuk az autót. Megtörtént, szavatosság keretein belül orvosolták a hibát, cserélték a vezérlést (2 okoskerék, lánc, feszítők, stb.)
Korrekt eljárás volt, apró kellemetlenségen kívül más fejfájást nem jelentett nekem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!