LPG üzemű autónak ha odalépnek árt a motornak?
Teszem azt, többször 5-6 ezerig pörgetve dinamikusan haladni, árt-e a motornak ha LPG üzemben van? Természetesen hosszú távon értem.
Magyarán, szerencsés-e egy sportos autóba LPG-t szereltetni, vagy már úgy venni, de azért ki is használni az adottságait a motornak?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
off:Teszem azt, többször 5-6 ezerig pörgetve dinamikusan haladni,szerencsés-e egy sportos autóba..
sportos benzines autóm van, 6. fokozatba 170nél van 3000-res fordulaton. Én nem dinamikus haladásnak mondanám azt,hogy 5-6ezres fordulaton kínzom az autót..olyat kell venni ami megy is
Amúgy meg ha nem akarsz plusz gondokat ne akarj olyat ami LPG is
Tegnap néztem egy videót, Alfa GT 3.2 v6 is úgy gyorsult csak gyári adattal, kb. 7.8 másodperc alatt 100-ra, hogy tiltás előtt váltogatott fel... most akkor milyen autó az ami megy is, de csak 3000-ig kell pörgetni gyorsításkor?
És ez csak egy példa, eddig amit néztem "normál" autót, akár nagyobb motorral is, mind 5-6 ezerig voltak pörgetve, és csak úgy gyorsultak rendesen.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az LPG úgy általánosságban árt a motornak. Rövidül az élettartama.
Nem arra van kitalálva, csak ráerőszakolták...
Nekünk volt benzin-gázos Nivánk. Pedig a Lada motor nem túl igényes. Landirenzo rendszer, szóval nem egy szar.
Tehát tudom, miről beszélek.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
úgy gyorsult csak gyári adattal, kb. 7.8 másodperc alatt 100-ra, hogy tiltás előtt váltogatott
Akkor úgy kellett volna írnod,hogy gyorsulás és nem dinamikus haladás.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ha arra használják amire érdemes magyarul gazdaságos közlekedésre akkor semmi baja nem lesz a motornak, nejem 1.8 TSI-vel szerelt Skodájában 260.000km van ebből 13.000 ment csak benzin üzemmel. Semmi baja a motornak még kokszosodás se.
Aki sportosan akar vezetni az ne sajnálja a benzint, ilyen egyszerű.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ezeröcsi csomagtartójába feketén belebuherált 23kg-os pb-palackos korszaktól fogva folyamatosan g@zos kocsikkal járok. Bőven 100'000 felett évente...
Üzem melegen tolhatod neki bátran. Nekem még egy kocsim sem ment szêt csak mert gázos lett volna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!