Egy haverom mondta, hogy egy haverjának M1-es BMW-je van, meg hogy volt a srác remappoltatni. Azt hittem kamu, és csak valami sima 1-es M-plakettel. Erre ma, hetekkel később láttam a parkolóban egyet. Vadi új, 2018-as, rajta van az M logo, a motorjelzése pedig M140i. Ugye nem raktak egy 4 literes motort egy 1-es kaszniba? Azt már kicsit túlzásnak érezném...
Nem 4 literes, "csak" 3 literes, M140i a típusjelölése, 340LE-vel.
2018. szept. 13. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
4/8 anonim válasza:
M140i, tehát nem igazi M1, csak majdnem, ha érted a BMW logikáját, akkor egyszerű a dolog. Mint ahogy van M760i is, de szigorúan kiemelik, hogy nem M7, csak M760i.
2018. szept. 13. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
5/8 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Mindig elfelejtem, hogy ezen az oldalon fogyatékosok és autisták is rendszeresen válaszolgatnak, ezért szeretnék az első két válaszolótól elnézést kérni, amiért nem vittem figyelembe a gyenge értelmi képességeiket, és nem fogalmaztam kellőképpen érthetően. Azt hittem ma, 2018-ban, amikor már van M3-as, M4-es, és M6-os BMW is, akkor az, hogy M1 mindenkinek az 1-es BMW sportváltozatát jelenti, és nem, egy 30 évvel ezelőtti tanulmányautót, amiből még 500 darab sem készült. Mondom, elnézést, legközelebb úgy fogok fogalmazni, hogy a fogyatékosok is elsőre megértsék.
Köszönöm a 3-as és 4-es válaszolóknak is! A ő válaszaik már sokkal hasznosabbnak bizonyultak, különösen a 4-esé.
2018. szept. 13. 19:01
6/8 anonim válasza:
Volt BMW M1 E26-os típusszámmal, ez volt minden M-es BMW-k őse. Az egykori BMW Motorsport (ma már BMW M GmbH) fejlesztette, a '80-as évek divatjának megfelelően egy B csoportos elmebaj utcára "lebutított" homologizációs változatáról volt szó, olyannyira, hogy a bódét nem is a BMW gyártotta. A benne dolgozó soros hathengeres M88/1 motor pedig az első M5 (E28) és M6 (E32) motorterében dolgozott, később pedig az első M3 (E30) S14 motorjának alapja volt.
Ja, igen, ez volt az ős-M1. Manapság van az 1 M Coupé, ami ami értelemszerűen az 1-es sorozatból készül és ha nem lett volna az M1, akkor most azt hívnák M1-nek. De így inkább ezt a bonyolult nevet választották neki. Viszont ha már úgy érzed, hogy nem illik az übergermán M-es BMW-hez a négyhengeres motor: a legendás, csodálatos, utolérhetetlen E30 M3-ban mégis milyen erőforrás volt?
2018. szept. 13. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
7/8 anonim válasza:
Előbb próbálj meg rendet rakni a fejedben mielőtt fogyatékosozol mert így inkább néz ki úgy hogy te vagy debil, nem aki a kérdésre válaszolt. Még a kérdést sem tudtad feltenni igazából, de ezt próbálod álcázni mások lehúzásával a saját szintedre. Remélem érted amit írok. Ha nem, az se baj.
2018. szept. 13. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
8/8 A kérdező kommentje:
Bocsáss meg 7-es! Nem tudtam hogy ide csak autób*zik írnak, akik ha meghallják hogy M1, akkor nekik egy alig ismert rég elfeledett 30 éves sportkocsi jut eszükbe, és nem az 1-es BMW-nek a sport változata, mint az emberek 99%-nak. De ha ez nem lenne elég, akkor már a szövegkörnyezetből is feltűnhetett volna, hogy nem arról van szó amire te gondolsz. Azt hittem csak nekem egyértelmű, hogy a 20 éves haverom szintén kb 20 éves spanja nem egy 30 éves veterán sportkocsit vett magának, hanem egy kis fiatalos ferde-hátú bömöst, ba*zott nagy motorral. Azt meg már meg sem elítem hogy azt írtam "vadi új, 2018-as". Nah akinek annyi esze nincs, hogy ezek után a 30 évvel ezelőtti M1-es BMW jut eszébe azzal nem tudok mit kezdeni. Így az autisták viselkednek, akik annyira elvontan gondolkodnak néha, hogy nekik teljesen más jut eszükbe az adott dologról, mint az emberek 99%-nak. Elnézést, mondom. Majd keresek egy OKJ-s pszichiátriai gondozó tanfolyamot és elvégzem, hogy tudjam, hogyan tegyek itt fel úgy kérdést, hogy te is megértsd.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!