Szerintetek kamu?
szerelovel megneznem,
km, szervizkonyv, szerintem nem igazi. alapbol nem is bele valo km ora van benne.
Akár valós is lehet. Elképzelhető, hogy az óra utólag kapta a króm karikákat, ahogy a váltó és kézifék szoknyát valamint az androidos fejegységet is (VIN alapján meg lehet mondani).
Ennyiért én nem vennék bőr nélküli E46-ot.
2003/10 vásárlás
2005/03 első olajcsere 25ekm és 17 hónap után (1470km/hó átlag)
2006/11 inspekció 45ekm-nél, olajcsere nélkül, pedig futott 20 ekm-t 19 hónap alatt (1050km/hó átlag)
2009/09 olajcsere 65ekm-nél, azaz 40 ezret, valamint négy és fél évet ment egy töltéssel, futott 20 ezret 34 hó alatt (590km/hó)
2012/08 olajcsere 90ekm-nél, szűk 3 év után, futott 25 ezret 35 hó alatt (710km/hó)
2013/03 ez nem tervezett inspekciónak tűnik gyertyacsere miatt, 4 ezer km 7 hónapra (570km/hó)
2016/04 olajcsere 118 ezernél, bő négy és fél év (44 hónap) valamint 28 ekm után (640km/hó)
2017/12 olacsere 146 ezernél, 28ekm és 20 hónap után (1400km/hó)
most van 2018/09 és a hirdetés szerint 153ekm, azaz utolsó szerrvíz óta hétezret ment 9 hónap alatt (780km/hó)
Kamu vagy sem, én nem merném megvenni. Ha igaz a szervízkönyv és csak annak megfelelően szerviizelték akkor azért (40ekm-es meg négy éves olajcsere!). Az átlagos havi futásteljesítmény ingadozása is nyugtalanító. Ha kamu a szervízkönyv, akkor meg azért menekülnék.
A gyáritól eltérő módosítások pedig szinte mindig Túner Jóska esetét idézik, nem feltételezhető, hogy a kocsi állapotának javára váltak.
Vihette maszekhoz is időközben olajcserére és akkor márkaszervizben csak inspekciókor cserélték.
Ha megvan a szervizkönyv akkor más dokumentumoknak is meg kell lenniük mint a garancialevél és más vásárlási dokumentum és abban látható hogy hol lett véve. A szervizkönyvben ugyanannak a cégnek a pecsétje kell hogy legyen ahol a többi irat alapján vették. Ennek tudatában felhívható a szerviz és amgyis lekérdezhető a KEKHH kilométer állások listája. A 150e km azért hihetőbb egy benzines esetén mint a sok hasonló korú 20d-nál a maximum 200-300ezer. 150e km-es autóra szerintem jó ár.
1.5 milla alatt nincs elfogadható E46. A karbantartása se lesz olcsó. S még ezek a prémium autók nem túl szépen öregednek mert a "finomabb" puha bevonatok nagyon karcolódnak és gyorsan lekopnak. Ha ezt nehéz elfogadni akkor lehet hogy más márkát kellene venni. Egy Opelt például sokkal olcsóbb fenntartani.
"amgyis lekérdezhető a KEKHH kilométer állások listája"
Feltűnt, hogy Németországban volt szervizelve? Jó eséllyel csak az impoortkori óraállás lesz benne.
DasWeltautónál hirdetik, a dasweltauto.hu oldalon mégsincs fent. Szerintem a kereskedő nem kockáztatja a renoméját, hogy ha potenciálisan gond lesz vele, akkor azt hallja vissza, hogy "képzeld vettem a DasWeltautótól egy kocsit és jól átbtak vele."
Ha mégis bízik benne, akkor kérj rá plusz költségért garanciát(50-100 eFt körül szokott lenni az egy év/30ekm)! Ha jó a kocsi, akkor megadja, mert nyer rajta te pedig be leszel biztosítva, ha rossz, akkor meg úgysem ad garit.
Nekem pl egy 3 milliás Skoda esetén azt mondták, hogy "oké, engedünk az árból még 50 eFt-ot, de akkor nincs gari". Mondnanom sem kell, megtartottam a garit és jól is jött, amikor klímakompresszort kellett cserélni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!