Nagyköbcentis motorra turbó?
szimpla turbósból hayabusát érdemes a drag versenyzők is azt szokták /szuperstreet kategória/.
itt az busák 600-700lóerősek kb.
0-402m akár 320km/h
többnyire 300-310 közt szokott sikerülni 7,1-8,5másodperc közt szórva őket.
azonban jobb ha tudok hogy nem lehet csinálni szponzor nélkül vagy ha nem vagy multi milliomos.
ugyanis a szervizelési költsége annyira jön le hogy 0-402-es futam kb 900 ezer forint.
ezeket a motorokat ott helyszínen szerelgetik versenyek közt is.
ettől még van komolyabb kategória a top fuel.
ezek már nitrometán hajtású kitámasztós gépek.
ők már azért kevesebben vannak itt nálunk főleg főleg roman sixta 3200ccm 1200lóerős motorral szokott rendszeresen versenyezni.
illetve egy szerényebb nitrós géppel még tóth zoltán /totti ahogy az autómániából is ismerni/ szokott rajthoz állni.
ja hogy autó motor.
az más.
hát ismerősom 2 literes szívót alakított turbósra neki padon 426 ló volt.
jelenleg nagyobb projekten van,szintén 2liter de most sokkal több mindent cserélt erősebbre.
már az 500ló is meglehet.
persze itt több millióra kell gondolni amit ráfordított erre még így is hogy ő maga a szerelő valamint a programozója a motornak.
3-3,5literrel meg csak az a kérdés mennyire legyen tartós.
1000lovak is elérhetők lásd a gtr-eket 3.8as motorral,tuninggal 1000felett is járnak vele.
cserébe nem tartós,nagyon magas a szervizelési költség.
valamint ha már építesz sokkal drágább 3-3,5litert tölteni mint pl 2 litert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!