Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért nem szeretik annyian a...

Miért nem szeretik annyian a LADÁT? Most NEM a Vestára. Stb-re gondolok.

Figyelt kérdés
És ha nektek nem tetszik akkor írjátok le miért. Ha szeretitek akkor azt írjátok le hogy miért tetszik!
2018. szept. 9. 10:24
1 2 3
 1/27 anonim ***** válasza:
56%
Mármint a régi kocka,körlámpás Ladákat? Mit kellene azokon szeretni? Én kifejezetten örülök, hogy már nem ezek jelentik a kínálat csúcsát, mint 30-40 éve.
2018. szept. 9. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/27 A kérdező kommentje:
Oké, köszi a választ, én kifejezetten rajongok értük. De ez is egy válasz.
2018. szept. 9. 10:42
 3/27 anonim ***** válasza:
22%
Csak kultusza van, mert sokáig nem volt jobb, valamint akinek még mindig ilyen van, az meg igyekszik elhitetni magával, hogy jó autó. De akinek valaha volt és sokat járt vele, az szerintem egyetért velem abban, hogy közel sem voltak ezek olyan jók, még újonnan sem. Aki egy kockalada után vezet egy lefingott Kadettet vagy Nexiát, annak olyan érzése van, mintha űrhajóban ülne.
2018. szept. 9. 11:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/27 anonim ***** válasza:
16%

Még a másik csillagrendszerben volt részem belőlük bőven, álmomban se jöjjön elő többé egy sem!

Mint ahogy abban a rendszerben, most is csak azok rajonganak érte, akiknek elérhetetlen álom egy BMW vagy hasonló kategóriás autó.

Annyi a különbség, hogy akkor a rendszer sajátosságai miatt voltak elérhetetlenek a BMW-k sok embernek, ma meg a csóróság miatt.

Szóval, a Lada manapság a sóher gyerekek driftautója (persze kizárólag télen, jeges úton) csak megpróbálják úgy beállítani, mintha ez valami kiváltság lenne.

2018. szept. 9. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/27 anonim ***** válasza:
16%

Mert egy elavult fiat volt, csak sokkal rosszabb (szovjet) minőségben.

A szoci autók között az egyik legjobbnak számított, de csak azért, mert fiat alapján épült.

Viszont a nyugati autókhoz képest szinte mindenben rosszabb volt.

2018. szept. 9. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/27 anonim ***** válasza:
0%
Aki nem alatta hanem benne szeret lenni az tudja miért . A fogyasztása 1,3-1,5 literesnek is annyi mint egy nyugati 1,8 -2 literesnek . Vezetési élmény zéró , recseg hangos . Az alkatrészek olcsók de fele harmad annyit bírnak mint a nyugati gépeké . A felszereltség biztonsági szintje is gyatra .2 haver és a szomszéd rallys is ezt használta , állandóan javították állítgatták ha kímélték ha használták .
2018. szept. 9. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/27 anonim ***** válasza:
50%
Nincs azzal gond, ha te rajongsz értük, kérdező, van aki a Szokol rádiókért rajong, van aki a Danuvia motorokért, de azért lásd be, a technika már kissé meghaladta ezeket, nem csoda, ha az átlagember nem ezekkel képzeli el az életét.
2018. szept. 9. 11:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/27 anonim ***** válasza:
38%

40 éve azért szerették sokan a Ladákat (valóban szerették sokan), mert az akkori elérhető autó márkák között nem nagyon volt jobb.

Milyen volt a konkurencia?

Skoda, Moszkvics, Zaporozec, Dacia, Wartburg, Trabant, Polski, stb... ezek közül a Lada nem lógott ki lefelé.

Azért az komoly jelzés, hogy a mostanság sokak által leszólt egyes Swiftek szerepe a szocialista ipar autóinak leváltása volt, és akkor még nem hiányolták a szervot sem a Suzukiból, klasszisokkal jobb autónak számitott (pl 100 kilométeren fele annyi benzinnel elmegy, mint a Lada)

Mostanság is van a régi Ladáknak egy szűk rajongó tábora, de az már hobbi autózás, illetve az idösebb korosztályból néhányan megtartották az öreg Ladát családi autónak.

Ami érdekes, hogy a településeken belül mostanság sem szenzáció egy-egy öreg Lada, de országúton már csak ritkán látni - soha nem volt üzembiztos, de könnyen szerelhető, a 30-40 évesen is forgalomban lévőktől nem azt várja el senki, hogy Győr és Nyíregyháza között ingázzon vele.

2018. szept. 9. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/27 anonim ***** válasza:
Én kifejezetten nem szeretem a fedélzeti számítógépet és hasonló túlbonyolított megoldásokat egy autóban/motoron. De a Lada, Uaz, Ural, Pannónia, stb meg a másik véglet. Annyira egyszerűek, hogy már elavultak. Az nem baj, hogy rajongsz értük, de nem mindenki szereti a szervó nélküliséget, a klíma hiányát, és a tégla alakú karosszériát. Ide vág, hogy elborzadva láttam Pannónia motort 600 ezerért meghirdetve. Én 300-ért vettem Yamaha endurot, ami erős, jól néz ki, és nem kell rugdosni, mert önindítós. És persze 4 ütem, 4 szelep, minőség.
2018. szept. 9. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/27 anonim ***** válasza:

Mondjuk nem tudom miért vonnak sokan párhuzamot a szerethetőség és aközött, hogy honnan származik és milyen minőségben készült?


Akkoriban egy minimális műszaki érzékkel megáldott ember alatt kiment a világból is nem kellett egy égőcseréhez is durván mondva autómentőt hívni. Emellett elérhető volt, az emberek megkedvelték.

2018. szept. 9. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!