Fiatal autó vásárlásán gondolkodom, te, a helyemben, mit vásarolnál?
3-4 éves autó vásárlásan gondolkodo.
Az utóbbi pár évben melyik márka gyárt jo motorkat?
Méretre egy 350 literes csomagtartó kellene minimum.
Egy astra g-t váltana, 1.6os benzinest. 110-120 lóerőt szeretnék bele.
A turbóstól félek, meg gyakran használom rövid távra.
Mármint napi 100 km-t megyek vele 8 órás munkám során, de ezt nem egyszerre, hanem kb 5x teszek meg rövidebb távokat.
Ezt átlagban mondom, emellett nem ritkán az ország egyik feléről megyek át a másikra.
Úgyhogy szerintem ilyen futás mellé dízel kellene, de a használat miatt benzines szükséges.
2.4 milliós maximum, ennyim van, hitelt nem akarok rá.
Ezen felül ugye a vezérlés stb 2.4 millión felül van.
Megtartanám a G astrát...
az legalább nincs tele mindenféle barom elektronikával!!!
Elég sokat vezettem autópályán de én még G astrát lerohadva nem láttam!
És nem hallottam még senkitől sem, hogy szidta volna!
Én inkább rendbe tetetném pár 100e forintból és használnám még 5-6-8 évig!
"Elég sokat vezettem autópályán de én még G astrát lerohadva nem láttam"
egyik auto se rohad le, ha odafigyelnek ra, legyen az tele akar elektronikaval.
2012 utáni?
Egy 2012-es autó 6 éves.
Ez maximum egy 3,5-4 millió közötti (újkori) árú autó lesz.
Tehát mi? Dacia klímával&szervóval?
Mi abban a nagy lépés? Vagy legfapadosabb alap corsa/fusion?
Tipp : Honda Civic 8 generációs "UFO", van belőle 1.8 szívó 140 lóerő.
Alapvetően rövidváltós, de hat gang.
A fokozatok rövidek, így könnyen használható akár ötödikkel is városban 60-nál.
De 130-nál is alig forog, hat fokozat végett.
Extrém nagy csomagtartó és jól felszerelt.
Az a gond, hogy 2006-tól 12-ig gyártották.
De még tartja az árát, mivel 1.8 körül kezdődik és 2,4-2,7 a rendes példány és 3-ig megy el az 1.8
Viszont alázza felszereltség és minőségben a mai autók jó részét.
Ez egy biztos tipp.
Dízel H Astrám volt, amit használtan vettem nem kevés km-rel. Soha semmi gondom nem volt vele, 6 évig használtam.
Utána maradtam a márkánál, most egy K Astrám van, szintén dízel. Az új 12 évvel fiatalabb, ezért bizonyos dolgokban jobb, pl a motorja rugalmasabb, lámpák gyárilag ledesek, jobb a kijelző, stb, de apróságokban, kidolgozottságban van amit visszasírok a régiből. Pl az újban a biztonsági öv magassága nem állítható, a kesztyűtartóban nincs világítás, a kartámasz fix, nem állítható a magassága, a motorháztetőt nem teleszkóp emeli ki, hanem egy rúddal kell manuálisan megtámasztani és még sorolhatnám. Ezek persze csak apróságok, lehet ezekkel is együttélni, de a minőségérzetet eléggé rombolja. Az elektronikával semmi bajom, bár az tény hogy az előz is ebből a szempontból ugyan ilyen volt, az sem volt egy full mechanikus szerkezet.
Én esetleg Kia/Hyundai vonalon nézelődnék. Bár nem tudom az ára mennyi ezeknek 3-6 évesen...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!