Mik a buktatók a 15-20 éves kintről behozott általában vw, audi dízelekbe?
A dízelt azért veszik, mert menő ha a garázsban áll és 20 év alatt fut annyit, mint egy 5-6 éves benzines.
Vagy lehet fordítva van, ezeket mindig keverem :D
Mi hordtunk be autókat, nem is keveset, lízinges visszaadott autókat, 2-3 éveseket- 120-200e km-el, nagy átlag 170 környkén volt. Na ez a buktató. Meg hogy valaki elhiszi hogy ezeket a kocsikat leállítják 3 évesen, aztán 14 év mulva eladják ugyan ennyi km-el.
van bennük föld-plútó-másik galaxis táv, csak visszafele tolattak.
Buktatók : hamis km, rozsda, állapot, hazudott részletek a nepperek felől.
Röviden ennyi, igazából az egész autó lutri lehet.
Magánszemélytől akár meg is érheti.
Nem azért feltétlen olcsó, mert egy roncs.
Hanem mert a maszek szerelő is 45 eurós rezsidíjjal jön, és még kinti fizetések mellett is horribilis a szervíz, egy 15-20 éves autóhoz mérve pedig nem éri meg, mert egy hengerfejezés az autó értéke is lehet külföldön, mire minden hiteles. (ott nincs 5 ezer a kézbe és a roncs is friss műszakis), amíg itt 4 számjegyű összegből megvan.
Ezért sokszor meg sem éri megcsináltatni, amikor 2-300 euró is lehet egy szimpla éves szervíz, egy fékpofa,tárcsa és például vízhűtő csere pedig 1000 euró is lehet, munkadíjakkal.
Általában ár alatt párszáz euróval eladják a német-osztrákok, mert igény van rá.
Tapasztalat:
céges autóban 4 év alatt van 140 000 km.
Nálunk.
Én vettem egy 2000.-es kiadású A4 B5-öt. 263 000 km óra állással, de én nem vagyok kilométer vadász, nem érdekel se a 300, se a 400 ezer.
Tisztában vagyok vele, hogy egy kuplung-kettőstömeű- porlasztócsúcs csere mennyiben van.
Használt autó az használt autó, haveri alapon van javítva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!