Az automata váltó Európában általában miért csak a magasabb kategóriás járművek szériatartozéka?
Figyelt kérdés
A legtöbb sztráda cirkáló automata váltós.
Ellenben, a legtöbb kisautó manuális váltós, pedig ez nem túl logikus.
A kisebb autókhoz, mint egy Polo vagy Twingo, amik főleg városi használatra vannak tervezve és méretezve sokkal inkább passzolna hozzájuk az automata váltó, mivel ezek általában ritkán hagyják el a városhatárt.
Városban inkább csak hátránya van a manuális váltóknak, fél percenként váltogatni kell az araszolások miatt.
2018. máj. 11. 21:17
1/5 anonim válasza:
Mert az átlag kisautókkal a kispénzű vásárlókat célozzák meg, akik ott spórolnak, ahol tudnak.
A manuális váltó pedig olcsóbb, mint egy automata.
2/5 anonim válasza:
Emellett ugye az, hogy az automata az utóbbi pár év kivételével kevésbé volt takarékos városban.
3/5 anonim válasza:
Egy rendes automataváltó felára az ~400-800e ft, ha azt nézzük hogy ez egy 4milliós városi autó árának az 1/4-e. Amerikában a városi autókban is legalább 3,5 v6 van aminek van annyi nyomatéka hogy 3-4sebességgel is bőven elboldogul. A fogyasztás az nagyon sokad rangú dolog ott.
4/5 anonim válasza:
Gondolom ugye tudod azt is, hogy javítani is mennyivel drágább, és aki "olcsóbb" autót akar az pont azért vesz olyat.
5/5 anonim válasza:
Az új autókban már teljesen általános az automataváltó, bár tény, hogy még mindig sok új kéziváltós is kerül eladásra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!