Miért fogy az autóból az olaj és a hűtővíz?
Szelepszár szimering is lehet probléma az olajfogyásnál, de lehet más baja is. A lényeg hogy olaj az égéstérbe kerül időnként és ezért van kékes füst.
A víz fogyás az már több mindenre utalhat.
Mivel egyes dolgokat írtál hogy nincs színeződve, nem habos stb... nem keveredett az olajjal ez csak arra utal hogy hengerfej kizárva ami jó jel.
Viszont több más baj is lehet. Ezek kisebb hibák, de célszerű lenne mielőbb orvosolni. Lehet a csövek túl öregek és cserére szorulnak mert ott szivárog el, de könnyen lehet hogy csak menet közben spriccel valahol ami a forró felületre érkezve elpárolog, ezért nincs nyoma. De lehet akár valamelyik tömítése adta meg magát, vagy lazák a bilincsek. De lehetséges az is hogy a termosztátnál enged, vagy a vízpumpa engedi magából valamiért. De lehet a tartályon, a kiegyenlítőn enyhe repedés van és ott szökik el apránként.
Figyeld azt hogy mennyi megy el egy hét alatt, általános használatnál, vagy ha tervezett hosszabb útra mész figyeld hogy az út alatt mondjuk 50-100 km-nél mennyi ment el.
Első körben, érdemes lenne a kocsi elvinni egy megbízható szervízbe.
Nekünk is folyt az olaj, meg a víz. Olaj gomba volt, meg megvolt repedve a termosztát hát. 16 éves Skoda, kb 15 ezerbe került a mutatvány. Azóta nincs ilyen hiba.
Ha nem akarsz kidobni fölöslegesen tízezreket, akkor nézz utána a youtube-on a suzukira, és a hibára.
Ha magyar filmet nem találsz keress rá angol vagy német nyelven. Ha nem beszéled ezeket a nyelveket, akkor is le lehet fordíttatni "gugli"-val, és ott megnézed hogy mi a hiba, és hogyan javítható!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!