Ez kartergáz vagy sem?
Bemásolok két videót. Az egyiken hidegen indítok és olajbeöntő sapka lecsavarása után semmi kartergáz, a másik pedig egy 7 km-es út után félig meddig üzem meleg motornál készült. Második szitunál nem tudom hogy ez most mi is lehet. Kartergáz úgy tudom hogy folyamatosan jön, itt viszont a sapka levétele után ereget szakaszosan majd elmúlik úgy fél perc után. Egész télen úgy 7 km-es utakra használtam, meghajtva országúton nem volt majd 800 km-őta azért tiszta hab az olajbeöntő nyílás körül a belseje, hűtővizet néha néha utána kell tölteni. úgy 800 km-en össze vissza 3 decit ha utána tölthettem, olajat a szelepszárnál csipegeti de abból is kb 2 deci ha fogyhatott 800 km-en. 1.6-os AKL kódú motorról van szó.
Hidegen:
Melegen:
Szagolni szagoltad ezt a gázt?
Mert ha kartergáz annak erős szaga van.
De az igy ránézésre lehet gőz is.
Ha a hűtőfolyadékot dolgozza bele akkor szokott habos lenni a beöntő.
De ez lehet nagyon sok mindentől. Hengerfej, tömités, hüvely repedés, stb.
Hűtőben nincs nyomás?
Igen azzal tisztában vagyok hogy akkor lehet habos a beöntő ha issza a vizet, de azt is hallottam hogy sok rövid úton is lehabosodik mert az olaj sosem melegszik üzemi hőfokra. Jelentős víz fogyasztásra nem figyeltem fel, ezt a 2-3 decit leszámítva 800 km-en.
Hűtőben a nyomást nem is igen figyeltem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!