BMW E46 vagy E60? Azon belül is 320D automatán gondolkozom, vagy van jobb ötlet?
Üdv!
Jelenleg egy 1999/2 évjáratú E46 320i 6 hengeres kétezres benzines sedan kocsim van...szép jó,most lett rendbe rakatva,kb 1,1 milliónál tartok,de még egy motorháztető csere elférne rá,mert meg van nyomva,akkor mindjárt alsó hangon 1,15 milla...1,3-1,4-,16 fele meg már gyönyörű szép E60-as kasztnikat dobnak az emberhez. A kérdésem az,azért ennyire olcsó,mert az E46hoz hasonlóan rengeteg van már belőle,vagy beütött annál is a kitiltják a diesel autókat és esik az áruk,vagy inkább pénztemető (ha igen,kérlek írd le miért) Ha esetleg E60,akkor inkább benzines (ha igen kérlek indokold).Szóval gondolkozom a cserén,mert az E60 még úgy ahogy tartja az árát,de az E46 meg zuhanóesésben van.
Kérem olyan írjon,akinek lehetőleg van ilyen autója,vagy volt mindkettő,vagy tapasztalt szerelő nem pedig a netről olvasott népítéletes sz*rságokat hordja ide.
"1,3-1,4-,16 fele meg már gyönyörű szép E60-as kasztnikat dobnak az emberhez"
Ennyiért nagy valószínűséggel tényleg csak kaszniból fogsz gyönyörűt kapni.
1: megelőztél, nekem is pont ez jutott eszembe :D
Kérdező: Mit vársz? Értelmes E46 nincs 1.5 alatt (ezt tudom mert én is kerestem), nem tudom milyen lehet az E60-as kínálat. De a nímet nyugdíjas orvospap 23 magyartulajos béemvéje ráadásul kisdízeee meg ótómata 800.000 km visszatekerve 199.999-re hogy az érzékeny magyarszemet-lelket-büszkeséget ne zavarja, ez tuti vétel 1.6-ért.
Olvass utána, sok helyen kiveséztük már itt is hogy ilyet ne, szerintem maradj az E46-nál ha az rendben van ilyen kevés pénzért.
E60 tartja az árát?
Azt tudod hányszorosa volt újonnan az E46-nak?
Az E60 egy luxus limuzin volt.
15 millióval indult listaáron.
Az E46 6 millióval.
~18-hoz képest a 1.5 millió azért elég nagy áresés.
Mindkettő pénztemető.
A kínálat alja lefingott darab, amitől próbálnak menekülni.
Ami értelmes állapotban van az nem 1,5 de nem is kettő millió.
Illetve ezekből sosem lesznek Accord 2.2 CTDI-k, megbízhtóságot nézve, ezeket nem is arra tervezték, nem is azért vették.
Nem érted... nem az autóval van a legnagyobb baj hanem az összeggel amiért venni akarsz. 1.6 millióért olyan E60-at fogsz kapni amire még ennyit simán ráköltesz.
Azt az E46-ot meg becsüld meg ami 1,15 millióért nem egy romhalmaz, mert 1.5 alatt nem nagyon van használható belőlük.
“Effektíve a kereskedőnek kötelessége normális állapotban átadni az autót,és 1 évig garanciát kell rá vállalnia hogy működik,rejtett hiba nélkül.”
Ne sértődj meg, de szerintem aki a kínálat aljáról akar BMW-t venni annak nincs pénze perelni. Ez ugyanis polgári peres eljárás, ha bármi gond van akkor neked kell beperelni a kereskedőt, neked kell fizetni a szakértőt, perköltséget ami több 100.000 forint. És garantálom neked, 1.6 millióért csak olyan BMW-t kapsz ami tele van hibával.
Ha nem hiszel nekünk akkor menj, vedd meg, de ne gyere ide jogi segítségért meg “ez a baja, az a baja” dolgokkal.
Én értem,ellenben te nem akarod megérteni amit én szeretnék. Én nem azt írtam,hogy 1.3 vagy 1,6m forintért vennék,hanem azt,hogy annyiért már hozzád vágja a kereskedő,ergo vagy olcsón megvette,behozta,vagy beszámolta. Ha azért ilyen olcsó mert hibás,és egy éven belül kijön akkor köteles állnia a költséget,ehhez nem kell pereskedni,nyílván ez függ attól is hogy én hogyan használom az autót.
De a lényeg nem ez,hanem az,hogy mi a bajuk azoknak amiket ennyiért vesztegetnek,szar motor? szar turbó? bedöglött porlasztórendszer? vagy így szép sorba mind? Magáról az E60ról szeretnék többet megtudni,mert tetszik a kivitele,a formája,és váltanék. Effektíve amit 2,5 millióért vesztegetnek is ugyanúgy lehet hibás,tekert,senki nem fogja megmondani és úgy árulni hogy "azért ennyi me tekert,de vedd meg mert ez költségmentes". Nyílván ha vennék,akkor lehet,hogy külföldről behozottat,magán úton,mert mire mással behozatom az kb 3-400.000 Ft lenne. Akkor inkább rászánok egy napot,kimegyek egy németül jól beszélő emberrel és megveszem magánszemélytől odakint. Csak mivel laikus vagyok E60 téren,ezért is indítottam el ezt a topicot.
Végszóként,ha nem kapok teljeskörű felvilágosítást,csak azt hogy az 1,6 millás pénztemető meg az árát még annyiszor rá kell költeni,akkor az valahol a "te hibád is" mert nem a hiba okait és előfordulási tényezőit írtad le,csak belém martál hogy "hölllyegyerek ócsó E60at akar venni,oszt tankolni sincs péééze". Az ilyen mentalitásra nem vagyok kíváncsi,ne haragudj.
Miből van ennek a fényezése? Aranyból hogy 1 millió a motorháztető? Jobb helyen tökéletesre megcsinálják 50 ezerből.
Szerintem ülj le és számold ki hogy az autóváltás mennyibe kerülne. Bőven akkor jársz a legjobban ha megtartod.
Az E46-ok ára már régen túl van a zuhanórepülésen. Most inkább stagnál. Az esés akkor volt amikor sokat vittek belőle Magyarországra és a sok olcsó szakadt szar letörte az árakat. Az E60-al is ugyanez játszódott le. Az E60 nagy budi. Etetni és javítani is drágább lesz.
"Ha azért ilyen olcsó mert hibás,és egy éven belül kijön akkor köteles állnia a költséget,ehhez nem kell pereskedni,nyílván ez függ attól is hogy én hogyan használom az autót."
Ez kb az a szint mint amikor kitalálták,hogy B-s jogsival átképzés meg vizsga után lehet 125-ös motort vezetni.......vagy hogy ha a behajtani tilos tabla alatt van kiegeszitó tábla ami ezt engedi akkor lehet egy iranyu utcaban a firgalommal szemben biciklizni.............ebből a magyar parasztnak kkb ennyi maradt meg,hogy B-s jogsival lehet 125-ös motort vezetni,az egyiranyu utcaban meg lehet szembe biciklizni.....ez a szavatosság dolog,ismétlen szavatosság és NEM garancia is kb ez a szint........
A masik meg hogy hisztizel itt,hogy de nem irjatok le miert szar.......de leirtuk...vagyis leirtak!ennyiert a szar van.......nyilvan a kinalat legaljarol valasztva nagy valoszinuseggel nem az egy gazdas 70ezrett futott folyamatosan szervizelt peldanyokba fogsz belefutni.....hanem a szarba!De mondjuk ez barmely mas tipusra is igaz......raadasul az E60alapbol egy nyűgös konstrukcio.........hat még elhanyagolva lefingva,nímetbű' bizniszre behozva
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!