Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Jaguar xf velemeny?

Jaguar xf velemeny?

Figyelt kérdés
Jaguar xf 2011 muszakilag velemeny? Olyan auto amire ra koltom majd az eletem? Motorikusan milyen? Valaki valami boveb infot . Kerdesem lenyegebe az hogy megbizhato? Nagyon szerviz igenyes? Hulye valaszok kimeljenek. Mint pld ( aki ilyen kocsit vesz az csinaltatni is tudja stb. nemtudja csinaltatni mert 5ev munkajabol veszem meg.! )

2018. aug. 8. 21:10
 1/10 anonim ***** válasza:
100%

Hát, nagyon szép autó az tény, nem látsz sokat az utcán:)

Szervizigényét tekintve, kb, mint egy BMW.Tehát, kényes, törődést igénylő jószág.


A probléma, hogy mivel az országban nem gyakoriak, emiatt nem ért hozzá olyan sok szerelő.


Márkaszeríz is csak kettő van az országban, az is csak Budapesten.

2018. aug. 8. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

nos igen...bár általánosságban is hülyeség "megbízhatóság" alapján autót venni.


minden autó elromlik rendeltetés szerűen is, rendszeres karbantartással, és mégjobb, hogy fogalmad sincs mikor. csak körülbelüli értékek vannak, hogy egy-egy alkatrésznek kb. mennyi az élettartama. ugyanazon típusból az egyiknél már elromlik jóval előtte, másiknál meg többszörösen túléli.


csak ahogyan előttem is írják, nem ez fog neked fájni, hanem azt, amikor az az egyetlen alkatrész fog elromlani, amit már kb. gyártani se gyártanak, vagy ha mégis, nagyon körülményes beszerezni, és akkor jön még a következő gond, hogy ki az, aki majd beszereli úgy, hogy garanciát is vállal a munkájára, mert szakértelemmel dolgozott.

2018. aug. 8. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Úgy beszélünk most erről a kocsiról, mintha 150 évvel ez előtt gyártott fúziós reaktor lenne. :D


Fenntartani drága, ha van korpa akkor hajrá. Ezt sem bonyolultabb szerelni, mint akármelyik másik komolyabb autót.

2018. aug. 8. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
na jó, de akinél már eleve felmerül az a kérdés, hogy mennyire szervízigényes, annak nem biztos, hogy ez való :D
2018. aug. 8. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Nem feltétlen, azért ez nem ugyanaz a kategória, mint a 300 000-ért BMW-t.

De ha már ennyit kiadnék egy kocsiért akkor én sem szeretnék extrém méretben szívni. Van az a kategória amikor elhordod szervizbe amikor kell, illetve ezeknél a prémium autóknál van az a kategória amikor elhordod szervizbe 3-4 hetente 6 jegyű összegért mert mellényúltál és most fossa el magát minden :D


Ha nem elektronikai hulladék akkor egy keveset futott 4.2/5.0 szívó benzin a kategóriájában nem feltétlen extrém pénztemető. Nem hiszem hogy több szívás van vele, mint a dupla turbós V8-as 750i-vel :D

2018. aug. 8. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 A kérdező kommentje:
A bmw-t megjartam mar kemenyen.. volt mar 2012 520bmw audi a8 wolsvagen pheaton.. ne ezek mind egy szarok.. tobbet koltotem ra par honap alat mint amit ert a gep. Szval azert kerdeztem ra erre hogy valaki tudna e mondani rola valamit hogy mire szamitsak.. nemszeretnek mar ebbe bele esni megint hogy kimegy a valto a turbo elszakad ez eltorik ez stb stb.. mert mar se penzem se idegem nincs hozza..
2018. aug. 9. 00:18
 7/10 A kérdező kommentje:
Ja es a hulye valaszadok kimeljenek mar mert nemvagyok ra kivancsi hogy ha ilyen autot veszek akkor birjam csinaltatni is.. nem ha mar ki adok 5-6miliot egy kocsiert ne keljen mar feljek hogy beszarik uton utfele. Meg hogy tobbet aljon szerelonel mint nalam.
2018. aug. 9. 00:19
 8/10 anonim ***** válasza:
Ha az F10 520 beadta, akkor az XF nem lesz a te autód. Akkor dobj hozzá egy kicsit és nézz egy Lexus GS-t.
2018. aug. 9. 00:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Ennyi német szopóroller után ideje kipróbálni egy japánt.
2018. aug. 9. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 Isti1976 ***** válasza:
100%

Csak most olvastam az XF kérdésed.


Nekem 5 éve van meg egy most 8.5 éves, 2010-es XF 3.0d. Amit cserélni kellett benne kopó alkatrészeken kívül, az 1db 15eFt-os érzékelő volt.


A fenntartása, kb mint a BMW, bár ezen sima vas féktárcsák vannak így a féktárcsa pl olcsóbb.


Gumiból 200eFt/ garnitúra és 2 évet bír ki, ami azt jelenti hogy minden évben kell egy gumi garnitúra, vagy egy téli, vagy egy nyári.


Olajcseréhez az ACEA C1-es olajjal kb 50eFt az alkatrészára és érdemes minden 10.000km-nél megcsinálni.


A futóműben kar vastagságú alu lengőkarok vannak, nekem még semmit sem kellett cserélnem és nagyon feszesen tart 8 év után is, semmi nem kopog, nyöszög.


Fogyasztása a 6-os ZF-el 10.4l városi üzemben, autópálya 7.5l, a 8-as váltóval biztosan jobb, de szerintem 10l környékén és az alatt 1-2l ebben a kategóriában nem számít.


A 3.0d motor a legjobb választás hozzá, jól megy, nem kényes. Egyedül itt is a sűrű olajcsere fontos, illetve kb 200.000km a motor élettartama, ezért alacsony futásteljesítménnyel kell megvenni. mielőtt valaki nem értené; egy mai dízel motor ennyit bír és kész, utána jönnek a problémák.


A futóműve zseniális, váltó, mint minden ZF jó, fékből a 355mm-es (a féknyereg fémlappal takart) verziót kell megvenni, a kisebb 326mm-es (nyereg dómszerű) gyenge ehhez a tömeghez. mindkettővel gyártották a 3.0d-t.


Városba, rövid utakra a DPF -es dízel nem való, könnyen elkokszolódik ha nincs lehetősége kiégni, nekem Bp környéki (nem belvárosi) rohangáláshoz már jó. A 3.0V6 benzinesből a szívó gyenge és sokat fogyaszt, a 3.0V6 kompresszor sokkal jobb, de ritka.


Csak ajánlani tudom a tipust, persze olyat, amit nem napi Bécs-Berlin ingázáshoz használtak, sok siket a keresgéléshez!

2018. nov. 30. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!