Audi A8 3. 0 TDI velemeny?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az csak évi 15.000km, magyarul havi 1250, ez nekem is azért enyhén szólva gyanús kategória.
Bár a hátterét érdemes meglesni, hány tulajdonosa volt, magánszemély vagy kereskedés árulja, illetve van-e vezetett szervizkönyv.
Arról nem beszélve, hogy elvileg ezeket nem is olyan könnyű " rendesen " visszatekerni, mert több helyen is tárolja az adatokat, amit márkaszerviz ki tud olvasni, szóval végső soron még ez is lehet megoldás, hogy márkaszervizben átnézetni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Van olyan is, bármilyen hihetetlen, hogy egy autóval nem térnek le a térképről, hanem viszonylag keveset használják. Akkor is, ha drága volt. Persze ettől függetlenül lehet hogy tekert az autó.
Amúgy maga az A8 egy nagyon jó autó, a 3.0 TDI motor szintén. Nagyon nem nyúlsz mellé szerintem, ha tényleg jó állapotú az autó.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Évi 21.000km nem sok, de szerintem hihető. Azért mert valaki drága nagy autót vesz, nem biztos, hogy területi képviselő, aki havi 40.000km-t autózik.
Azért persze nézesd át alaposan, hogy műszakilag rendbe legyen. Ha rendben van, akkor hogy mit mutat az óra, majdnem csak egy lényegtelen szám.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Még, ha igaz is a km futása és jó állapotnak örvend, egy 9 kilencéves technikánál már lehetnek problémák. Automata váltó nem valami húdejó, a használt Audikban, ott van még csomó elektronika... Elérhetőbb az ára mindenképpen, de továbbra is nagyon zsebbe nyúlós. 3.0 tdi motor nagyon jó viszont, néznék egyet kézivel a6-ban (elég ritka).
Az a baj, ezekkel egy nagy kategóriájú kocsikkal az első tulaj használta költségmentesen, amit kellett megcsináltatta. Ezután már a következő tulaj nem biztos, viszi tovább, ezt a vonalat, de még ha igen, akkor is a korból adódóan bármi elszálhat.
Km futás meg simán hihető, Diósdon van két vállalkozó ismerősöm, napi 30 -40 km-t mennek az ilyen kaliberű kocsikkal...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!