13 éves 1.4es VW Polo TDI 250. 000 km után,95%ban autópálya használat, rendszeres olajcsere, milyen problémák várhatók, mire figyeljek?
Nem volt ilyen Polom és nem is minden autón még típuson belül sem, pont ugyan akkor adja meg magát. Így csak általánosságban:
250.000km-rel egy dízelnél a kettős tömegű + kuplungszett szokott elfáradni.
DPF ha jól gondolom ebben még nincsen...
Generátor, önindító is lassan várható, ha még nem volt hozzányúlva.
Injektorok egy darabig még bírják.
"Ilyen korú vw-ben szinte hótbiztos, hogy nem 250 ezer van, s az is biztos, hogy 1.4es motorral nem pályán volt végig használva az autó."
Lottószámok esetleg? Vagy a jövőmről néhány infó?
Egész biztos hogy ennyi van benne mivel kezdetektől fogva a csalad tulajdona.😉
És az is biztos hogy pályán van használva, ezt csak onnan tudom hogy én vezetem lassan négy éve és nem LSDvel ülök a kormány mögött, nem szoktam behallucinalni a négy sávot.😉
Lendkerék kezd előjönni, generátor néhány hónapja megvolt, kuplung jól megy, önindító na ott lehet valami. Mindenkinek aki nem jövőbe látó koszonom a segítséget !😉
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!