A villamos miért nem minősül vasúti járműnek? Rendkívül megtévesztő volt, amikor budapesten valaki rávezette a villamos sínre a sávot, én pedig nem tudtam követni és emiatt majdnem baléesetet okoztam.31f
Benyaltad a kresz kérdés-válaszokat, majd a vizsgán visszaböfögted. Egyébként meg nem ismered a szabályokat és ráadásul rutinod sincs.
Egy kezdő vezető szinjén vagy, hiába van 15 éve jogsid.
Jó, ismered a szabályokat, csak a gyakorlatban nem tudod alkalmazni... az eredmény kb ugyanaz (bár az útburkolati jelek hiánya miatt is reklamáltál).
Ezt a saját érdeked lenne elismerni, nem a renddzerben keresni a hibát.
Gyakorlással tanulható, nem vagy egyedül azzal, hogy az igazi nagyvárosi közlekedést tanulni kell.
15 év alatt nagyjából 110.000 kilométert levezettem baleset mentesen.
Az éves szinten nincs 10ezer km. Egy átlag ember meg 20ezer km körül vezet évente. Kb. a hétvégi sofőr szintjén vagy. Tudod a szabályokat csak alkalmazni nem tudod, ha sok mindenre kell figyelni összezavarodsz. Amikor kezdtem vezetni valahogy én is így voltam vele, de minél többet vezettem annál jobban ment. Pesten én is ritkán vezetek, de nem szoktak ledudálni és nem is lepődök meg ha villamossal egy sávon kell mennem.
Vezess te is többet, nézd át újra a KRESZ-t és nem lesznek ilyen gondjaid.
110 ezer km-t vezettél balesetmentesen - vidéken.
Stressz és mindenféle húzós helyzet nélkül olyan helyen, amit már betéve tudsz, becsukott szemmel is hazavezettél volna. Vagyis: nincs vezetési gyakorlatod.
Nagyvárosban olyan helyzetekből, ami neked világvége-katasztrófa, kb. 3 percenként van egy, és aki ezt szokta meg, az nem csinál a bolhából elefántot, hanem megoldja, és megy tovább.
Kicsit szánalmas, hogy a "vasárnapi kalapos skodás bácsi" szintű évi 10 000 km-re, és a 15 évvel ezelőtti kitűnő vizsgádra vergődsz.
15 éve még le lehetett vizsgázni a válaszok bemagolásával úgy, hogy a közlekedési szabályok logikájáról, összefüggéseiről fingja sem volt a vizsgázónak. Szemlátomást itt ez a helyzet.
Meg kell tanulni alkalmazkodni ahhoz a helyzethez, ami van, meg kell tanulni városban közlekedni, és nem emlegetni a nullát nem érő gyakorlatot és hajdan volt kitűnő vizsgaeredményt.
Egyébként ezek a "x ezer km-t levezettem, rutinos vagyok" típusú sofőrök a legveszélyesebbek. Azt hiszik jól vezetnek, mert a megszokott környezetben jól elboldogulnak, de egy ismeretlen szituációban azt se tudják hol vannak.
A gyakoribb, amikor a vidéki sofőr nem boldogul Pesten.
De láttam már az ellenkezőjére is példát:
Volt olyan ismerősöm, aki nem ismerte a lakott terület vége táblát, mert 10 évig csak Pesten belül vezetett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!