Csak én tapasztalom azt, hogy a kamionosok nagyon gyorsan, ugyanakkor tökéletesen vezetnek személyautót?
Ahány kamionos mellett ültem eddig mind nagyon jól vezetett (forgalom átlátása, autó kezelése) ami persze érthető hisz profi sofőrök. Állandóan vezetnek, nem is akármekkora járművet. De a sebességszabályokat még egy sem tartotta be mert mindegyik 180-190-el ment ahol lehetett. Olyan helyeken 160-al, (nem feltétlenül kanyarok közelében) hogy csak pislogtam az anyósülésen.
Nem tudom, hogy véletlen-e, de eddig 7-ből mind így vezetett. Más hétköznapi sofőr pedig nem.
Egy időben sokat jártam autóstoppal így volt ezt időm észrevenni. A kamionosok pedig ismerőseim onnan tudom, hogy ez a foglalkozásuk.
Ha állandóan vezetsz, nem meglepő hogy rád ragad valami a koszon kívül. A másik, hogy olyan megy el sofőrnek, aki szeret vezetni. Nem tökéletesen vezetünk, de átlagban jobban mint a nem kamionosok.
Ettől függetlenül rengeteg barom kamionos van akiknek sosem szabadott volna jogosítványt adni.
A legtöbb jól vezet , mert jól kell vezetni.
Talán merem azt mondani hogy a legrosszabb kamionos is jobban vezet mint a legjobb személyautó vezető.
Ez lehet hogy nem tetszik pár embernek de ez van.
Gondolj bele , egy kamionos egy év alatt többet megy mint a legtöbb kisautó vezető. És ezt nem is olyan körülmények között , ismerős helyeken.
Ez pont úgy van mint a többi szakma, foglalkozás.
Egy ember is elboldogul egy csirke levágással , de a hentessel nem lehet, nem tud versenyezni.
Nyilván jobban vezet valaki, aki minden nap ezt csinálja, mint aki csak hétvégén ül autóba míg elmegy a teszkóba.
Azt viszont kizártnak tartom, hogy te hét kamionsofőr mellett ültél személyautóban, és mind a hét 180-190-nel tolta volna magyar autópályán. Ez a része - bármibe lefogadom - kamu a kérdésednek.
Nyilván vannak köztük barmok, de pont egy olyan, aki éjjel-nappal a volán mögött ül, tudja, hogy nem ez a hosszú élet titka.
Nem autópálya volt ráadásul. Nem végig, de két-három igen helyen egy 60 km-es távolság alatt.
Az is igaz, hogy fiatalok voltak, a legidősebb is 33 volt. Nem muszáj elhinni ha olyan lehetetlennek tűnik.
csak te tapasztalod.
nem megy egyik sem 180-190-el,de 160-al is ritkán...ugyanis a jogsijával, illetve a munkaengedélyével játszik. Egy más vezetési kulturájú országban felvettem egy olyan stoppost, akinek lerohadt a személyautója. Én csak 120-al mentem az autópályán, de láttam, hogy fél a fazon...kérdezem mi van? aszongya ő száznál nem szokott többel menni.
De előfordult olyan is, hogy én már üresen százzal gurultam, és előzött egy Mack negyven tonna cementtel..
persze abban az országban lehetett.
szóval az a száguldás nem igazán hiteles. Még az óriási Kenworthos is meggondolja ma már mennyire tapossa, mert holnap is dolgoznia kell.
Nos, 25 éve vezetek, 17 év kamion, kb. 2.2 millió km.
Rám maximálisan igaz, szeretek gyorsan menni kisautóval. Pályán, országúton, előzgetek, ha egy Kresz - huszár látná, azonnali jogsi elvételért hörögne. De a látszat csal.
Mindig van B terv, látatlanban nem megyek bele semmibe. Városban nem ugrálok, ott max. 65 km/h. Máshol bármi lehetséges, most pl. Görögországban voltunk nyaralni, 225 - ig toltam a Hondának. Mellettem ült a család. (Hú, ezért tart itt az ország - már írja is valaki).
Én nem is értem a többi autóst gyakran: hogy nem alszik el? Egész életemben autóztam, 17 éves korom óta, Wartburggal kezdtem. Nem tudják kinevelni belőlem, így fog maradni, ahol lehet, tolom neki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!