Milyen versenyautónak valót èrdemes venni?
Milyen kisköltsègű rally autót lenne célszerű venni Amatőr kategóriàs versenyekre?
Olyan autót keresek amiből olcsón versenyautót lehet faragni ,megbízható ,biztonsàgos ,könnyen szerelhető ,ès valami esèllye is van a jó eredmènyekre.
Mit ajànlanlotok?
Ha építeni akarod akkor nem lesz kis pénz!
Ha totál kezdő vagy akkor felejtsd el, menj el zárt pályás versenyekre ahol lehet autót bérelni és szokd a versenyzést.
Ha már haladó vagy akkor vagy veszel egy alap autót amire ráköltesz nagyon sok pénzt, vagy veszel versenygépet ami alapból nagyon sok pénz!
Biztonság? Mindegyik biztonságos ha úgy nézzük mert be vannak bukócsövezve...
Jó eredmény? Egy jó pilóta gyenge autóval is csinál jó eredményt míg egy kezdő pilóta brutál autóval is utolsó lesz :)
Ha totál kezdő vagy akkor valami olcsó elsőkerekes autót kezdetnek... Suzuki swift pl.
a ladákat felejtsd el, oda kell nem kevés tapasztalat és érzék!
Jó akkor màshogy írom..
14 èves korom óta nyomom a gàzt. Ladàkon tanultam meg vezetni ès 3èvig zàrt pàlyàztam velük mint autocross de nem volt nevezèsre pènzem sem korhatàrom se licenszem. De màr akkor is annyit mentem kerezbe amennyit akartam.
5 èvet furgonoztam. 6 ève úton vagyok kamionozom.
Sok fèle autóm volt màr de hiànyzik egy serleg vagy legalabb egy oklevèl a polcomról.
A vezetèssel nagy gondom nincs ,max egy kis versenytechnikai gyakorlàsra van szüksègem.
Ehhez keresek autót..
Ha lehet inkàbb hàtsó vagy öszkerekes. Inkàbb zàrtpàlyàs.
34F
Ha a fenti tapasztalatok igazak, nem írsz ki ilyen kérdést.
Akkor az ilyen kérdésekre szakszerűen válaszolsz.
Ja, már látom... a kérdés a kuplung használata volt.
MisterTT nevű felhasználó válasza:
A kuplungot elèg sokszor hasznàljuk. (Kivève ha autómatavàltós az autònk.)
Kuplungot mindíg akkor hasznàljuk ha nem akarjuk azt hogy húzza a motor az autónkat. (Mert a motor míg jàr addig alapjàraton megy)
kuplungot elindulàskor èrzèssel. Vàltàskor màr agresszívabbal lehet taposni.
Fèkezèsnèl is cèlszerű benyomni ,mikor nyomod a fèkpedàlt.
Valamint mikor azt szeretnèd hogy csak guruljon az autó."
Aham.... versenyzünk állítólag, közben hülyeségeket írunk.
Fákezésnéál benyomni, ki tanította ezt a baromságot? Ki kell használni a motorfék erejét is.
Ha azt szeretné az ember, hogy csak guruljon, kiveszi üresbe.
Versenyeztél ám a pedálos Moszkviccsal a homokozó körül, amikor épp más tologatta a csattogó szárnyú falepkét. Kamugép.
BMW 325i vagy 335i.
Az hogy melyik generáció az tőled függ.
Régieket érdemes.
E30 E36 E46
Vagy egy Audi Quattro.
Làtom betalàlnak a vèrszívók itt is a kostolgatàssal!..
Kedves kommentelő ,attól hogy belinkeled ide az előző vàlaszomat ,amit egy full kezdő vezetőnek írtam ,úgy hogy megèrtse a kuplungolàst ,az mièrt minősít engem? Segíteni akartam a kèrdezőnek nem pedig fitogtatni a szakèrtelmem.
Szóval hiàba kostolgatsz!
2..
Azèrt írtam ki kèrdèsem ,mert vevő vagyok minden ôtletre javaslatra mert 20 ève mozgok kocsik között ,de mèg mindíg tudok új dolgokat ötleteket technikàkat talàlni..
Gondolkodtam egy csomó verzión. Mind ellentmond önmagànak.
Lada: jó megbízható mechanikus ,de a kaszni lóerő aràny nem valami jó. Nehèz ès làssuk be 40èves a legfiatalabb is. (Èlmènyautónak tökèletes)
A Bmw -k szèp ès nyomatèkos autók. Velük csak a súlyeloszlàs a gond. Nagyon orrnehezek ...
A vw eknek ès seatoknak ugyanez a gondja csak ott mèg a tűzfal is zavaróan magasra sikerült. Az alacsony súlypontú biztonsàgi kagylóülèsbe igy nem làtni jól rà az útra ezekben. Az előkerèkmeghajtàsról nem is szólva. Honda civic re voksolnèk de ott is az Fr a gond.
Elsőkerèkmeghajtàsút pedig nem szeretnèk mert màs technikàval lehet kanyarodni vele mint egy hàtsóssal.(aki nyúzza ugyis tudja mire gondolok)
Eleve gyenge autót sem szeretnèk ,mert nem akarok turbósítani ,mert poros murvàs úton elrugja magàt ha tulzottan nagy levegőt nyom a turbó. Ès mikor eveszem a gàzt ugyanúgy durvàvà ès kiszàmíthatatlannà teszi a hàtuljàt.
Taktikàval akarom koner ivre tenni a gèpet magas fordulaton nem ràngatva kinlódva ès főkènt nem kèzifèkkel vagy szekvrenciàlis vàltóval ràngatni.
Egy kifinomult lassú tüzön ègő technikàra lenne szüksègem ami birja az iramot nincs horror àron ès nem túl règi de nem is nejlonmotosos.
Tovàbbi problèmàm az hogy a 2005 utàni autók nagyrèsze kettőstömegű lendkerèkkel jöttek ki. Ami azt jelenti hogy gagyi eldobó prèselt főtengellyel gyàrtottàk őket. Azèrt van benne a kettőstömegű ,hogy elnyelje a rezonanciàt. A kiegyensúlyozatlansàgot. Ezek alkalmatlanok ilyen cèlra.
Amelyiket pedig versenyautónak szànjàk 20 millió..
Ennyi pènzem nincs erre a cèlra max olyan 1,
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!