Használt autó 3 millióért?
Használt autót szeretnék vásárolni, maximum 3 millióért.
Mindenképp kombit vennék a család miatt. Van esetleg tippetek, hogy milyen típusokat érdemes nézni?
Skoda Octavia 1,4 TSI (2013)-ra gondoltam egyébként (nagyjából 100ezer km-es-eket lehet ennyiért kapni jó felszereltséggel).
Nektek van még jó tippetek? Kíváncsi vagyok részletes véleményekre is!
Köszönöm a sok választ :)
Sajnos a Dacia és hasonlók kizártak, egyáltalán nem tetszenek, és nem is olvasok annyira jókat róla, inkább egy középkategóriás használt autót vennék, természetesen körültekintően.
Octavia egy nagyon jó autó, ehhez képest egy Lada, vagy Dacia újonnan nem jó döntés szerintem.
Esetleg még Opel Astra J-t néztem.
Dieselt nem szeretnék, városban fogok leginkább közlekedni!
Én májusban voltam ugyanebben a cipőben, nálam is ott volt a listán az Octavia és a J Astra. Aztán hamar szembesültem azzal, hogy az Astra anyaghasználata szerintem elég silány, ha kicsit jobban utánajársz a korai 1.4T és 1.6T váltója garantáltan szét fog hullani. Néztem a ráncfelvarrott modelleket, de valahogy nem éreztem, hogy kéne. Egyszerűen vagy túl volt árazva ami már talán elfogadható lett volna, vagy látszott rajt, hogy szarrá volt már törve, Cosmo felszereltség volt az egyik állítólag, de kurblis ablakkal, ülésfűtésnek nyoma sem volt stb.
Végül egy 1.8-as benzines Honda Civic-re esett a választás. Végig rendesen volt szervizelve, számlákkal, mindennel igazolva, körbe lett mérve, törve nem volt és 5.8-6.6 literrel eljárok vele. Igaz turbós benzines után először furcsa volt, viszont nincs turbó, kettőstömegű lendkerék és hasonló drága mókák.
Dacia sehol nincs biztonsagilag egy skodahoz. Dacia Logan mcv/lodgy/duster mind 3 csillag, skoda octacia 5csillag toreszteszt. VW tagja, nyilvan nem veszi fel a minoseget egy audival, ami szints a VW konszernhez tartozik, de egy dacianal vagy suzukinal azert jobb.
En esetleg javasolnam a Volkswagen passatot is, bar dragabb az octavianal. Vagy nezd meg a japanokat: Toyota Avensis, Mazda 6, Honda Accord. Nekunk Avensis van, 100e km-vel vettuk, most van benne 500e, kivisz a vilagbol, biztonsagos, elvezheto a vezetes (130Le), jol fogyaszt pedig benzines. (6-7l).
Need vegyel hitelre uj autot, az autok az elso 3-4 evben veszitenek az ertekukbol a legtobbet, es akkor meg torlesztenel is havi 60-80ezret. Rokonomek vettek uj autot hitelre mult honapban, 2,5 milliot fizettek be, az auto ara volf 4,8 millio, tehat hianyzott nekik 2,3 millio ft a kocsihoz. Hitel, fix kamattal 48 honapra, torleszto havi 74e ft. Add ossze, 4 ev alatt 3,5 millio ftot fizet a banknak, kozben az autoja jo ha er 3 milliot 4 ev utan.
Nem hitelre venném, készpénzzel ki is fizetem egészet!
Néztem még a Lancia Delta 1,4 T-Jet-et (2011). Erről mi a véleményetek? Nekem tetszik külsőre, de nem ismerem szervizelését (drága-e, könnyű beszerezni alkatrészeket?).
Ár-érték arány valaki? Az a szemét Duster azért olyan túlárazott használt autóként, mert olyan jó az ár-érték aránya. Igen, kétszer annyiért lehet venni olyan Nissan SUV-ot, amit ugyanaz a motor hajt, ugyanazon az alaplemezen, és ugyanaz a kínai vagy marokkói "szakember" pakolta össze. Vettél egy szép márkajelet, éljen.
Négy évesen is le lehet fingani egy használt autót. Hmmm, volt szerencsém olyan "hölgy tulajdonostól" vett autóhoz, amit anyuka úgy használt, hogy "mindig töltöttem bele benzint és ablakmosót"-viszont a rendszeres olajcseréről elfelejtkezett.(Van ilyen sík??? Rejtő Jenő se bírt volna ilyet kitalálni.)
A németből behozott használt autókat mindenféle képpen elkerülném. Ott jobban ki tudnak nyírni egy nagyobb autót. Autópályán nincs sebességhatár, vagyis a Mazda vagy a Passat kombi kapta a gázt rendesen.(A mérete miatt ideális arra, hogy kényelmesen hosszú utakat menjenek vele egy nagyobb országban, mondjuk céges gépként, valamivel vinni kell a bemutató anyagokat, lakópark maketteket a főnökök után:) Valamiért csak szüksége volt a tulajnak egy ekkora gépre.)
Szóval belföldi használt gépeknél maradj, egészen szép autók ára esett le a rengeteg behozott szutyok miatt.
Azt is gondold meg kérdező, hogy van ez a három millió. Vagyis ennyit tudsz összeszedni autóra, mindent megfeszítve? Vagy éppen lehetne az hat vagy nyolc is, de nem szeretnél többet költeni autóra, mert fölöslegesnek tartod. Mert akkor viszont érdemes egy szép Passatot nézni, Mazdáról nem is beszélve, a japán szívó benzinek nagyon jók.Ők sokáig ellenezték a turbót átlag személykocsinál.(Ugyanis, ha mégis valami béna volt az előző tulaj, és beüt a gebasz, akkor nagy káromkodva ki lehet perkálni a javítási költséget(pár százezret, egy misit)-nem az autót szidod, hanem a végtelen emberi hülyeséget, amit semmilyen német autógyár nem küszöböl ki...)
Ha viszont nem ez a helyzet, akkor inkább egy számmal kisebbet...
Több is lenne rá, de ennyit szánnék most nagyjából autóra :)
A behozott autóknál lehetséges, hogy jobban voltak hajtva, ugyanakkor az a tapasztalatom, hogy kinn jobban vigyáznak egy autóra. Értem ezalatt, hogy minőségibb üzemanyagot, adalékanyagokat raknak bele, a szervizelés is sok esetben jobb minőségű.
nagyon nehéz dönteni, mert ebben az árban olyan autók vannak, amik már majdnem egész jók, de még nem azok. Vagy 4 milláért kell venni egy jobbat, vagy 2-ért egy kisebb kategóriát. Ez a 3 millió kicsit vízválasztónak tűnik.
Dacia az métetben jó! De motor ügyileg nem kis dombon autópályán max 80 al tud menni (nagyon max)
Én Chevrolet Captiva (2013) ajánlom 3,1 millió forint
nagy autó és 2.2 tdi es motor van benne
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!