Csak szerintem kezd "tönkre" menni a német minősèg?
Régen nagyon nagy,német autò fan voltam.Volt Astránk,Golfunk (régebben).
Mindegyikkel meg voltunk elègedve.Nem kellett rá sokat költeni és a fogyásztásuk sem volt rossz.Mindig dicsőìtettem hogy "ez német vas".
(Hála istennen márcsak) VOLT egy 2.0 dìzel Passatunk amit már kezdtünk rühellni.Mindig volt valami baja,ha meglett javìta egy hétre rá már jött a következő.Ìgy tovább adtunk rajta.
Ismerősnek volt egy Audi A4 (2010) az meg mindig szervìzbe hordta mert a váltònak mindig valami baja volt,a fékjei meg olyanok voltak hogy fél év használat után sokat gyengült a fék.
Érdekes a hármas golfunkat általában negyedévente vittük szervìzbe.
Az Opel Astra F (benzines) pedig ette az olajat meg rohadt a kerék dob (asszem ez a neve)
(Az Opelről ennyi tudok mert még agyon fiatal voltam amikor azt vettük)
A Passát meg valami borzadáj volt.Ha jòl emlékszem egy 2008 PD TDI volt ami akkor az sz*r volt hogy néhány előzésnél,megállt.
Mentünk nyaralni,mentünk föl Dobogòkőre és megállt.Nyaralás lefùjva.Ha jòl emlékszem akkor adagolófúvókát kellett cserélni ami nem lett volna olcsò.Ìgy inkább ùgy döntöttünk hogy vettünk egy Fiat 500x-et (2015-ben).Azòta kisebb problémákkal,de még nem állt meg.
A kérdés:Csak szerintem romlott meg nagyon a "német prémium" minőség?
Nem vagyok opel astra f van.
Volkswagenünk is van, sokkal fiatalabb, 1 éve van nálunk, de már rengeteg gond volt vele.
Egyszerűen jó az opel és kész. A rozsdásodást leszámítva.
Ami meg a gyorsulást illeti.. Tessék, kedves 10es: [link]
10mp alatt van 100on. Én kihoztam a 9et belőle, de nem kell nekem hinni.
Én tapasztalatból mondtam, hogy jó. Semmi okom dicsérni.
Ez a német márka minőség akkor gyökerezett meg amikor még itt csak Trabant, Skoda, meg Zsiguli volt.
Na akkor egy Merci maga a csoda volt ha egyáltalán lehetett néha látni egyet is.
Aztán jöttek a golfok ez is jobb volt ezektől, vagy az Audik tényleg egy magas minőséget jelentettek a Wartburghoz képest.
Csak hát azóta már sok autógyár megtanult autót csinálni és már ezek szinte mind jobb ár érték arányt képvisel.
Mert egy 3-4 millás autó bármelyik jobb mint az ugyan ebben az árban kapható német autó.
Arról meg ne is beszéljünk hogy csalással , hazugsággal akartak jobb autót csinálni mint a többi.
A dizel botrány szinte mindegyiket érinti.
itt a rokonságban is volt néhány ilyen de senki nem volt megelégedve velük.
Valahogy senkinek nem jött be a NÉMET minőség.
Vagy tizen pár éve én is neki indultam hogy veszek használtan autót. Opelt néztem ki hogy az jó lesz hétköznapi autónak.
De egyet sem találtam ami ne rozsdásodott volna, rohadt volna a fülkéje.
Mig a többi bármelyik japán , francia, olasz és dél koreai autónál szinte egy se volt rozsdás.
Még annyit hozzá hogy vagy 10 éve olvastam a Fuvar újságban hogy egy magán fuvarozónak volt 5 db Mercedes 318 kis teher autója.
Na ezekből 3-nak eltört a főtengelye.
A Merci szerviz, szakemberek megállapitották hogy azért tört el mert rosszul váltott sebességet a sofőr.
Külön ember hajtotta mindegyiket. NO KOMMENT!!!
jézusom, az 1.4 F astra gyári 0-100 adata 16.5s.
talán 15.5-re le tudod vinni. de nem 9-re vazze, cserélj elemet az órádban mert lassan jár :))
egyébként nagyon megbízható és kényelmes kocsi, de pont nem a gyorsulását kéne firtatni, mert gecó lomha.
11-es eut a linkelt videodat hagyjuk....kb annyi koze van a valosaghoz mint a te 9masodpercednek!
Vegyunk mar egy masik hasonló erőgépet!Mondjuk punto II 1.2 8V!Az is kereken 60ló meg 98Nm!Az astra 60ló meg 103NmAz olasz ha szó szerint megölöd sem gyorsul 14masodperc alatt 100-ra,de te azt akarod beadni hogy egy ettől még ráadásul 150kg-val nehezebb opel erre még 5masodpercet tud ráverni........hát hogyne.......de csak hogy fair legyen a dolog es maradjunk az opelnél ahon belül is az astranal a te harmatgyenge legalapabb motoros gépedtől egy F astra gsi ami 150lovas mindössze 1masodperccel jobb 0-100tekintetében,egy G astra 2.0 16v 136lóval meg kereken fejet megy...........tényleg ajanlok én is egy jó órást!
Ha már az Opelt többen említették, én is hozzá szólok.
Eddig két Opel Astrám volt/van egymás után. Egyikkel sincs semmi bajom.
Az előző 13 éves volt. Ráadásul dízel. Kopó lakatrészeken kívül semmit nem kellett rajta cserélni. Sehol nem hagyott ott. 13 évesen rozsdapötty sem volt rajta. Igaz nem rideg-tartásban "rohadt" kint az utcán télen-nyáron. Odafigyeltem rá, amennyire tudtam óvtam mindig.
Az újat idén év elején vettem. Még fél éves sincs. De eddig teljesen meg vagyok elégedve vele. Azt nem írom, hogy rosszabb lenne a minősége, inkább spórolás látszik rajta itt-ott. Főleg olyan apróságokról van szó, amik nem kerülnének sokba, korábban volt, de az újon lehagyták. Ilyenekre gondolok, hogy a régi Astrámon teleszkóp emelte ki a motorháztetőt, az újon meg egy pálcával manuálisan kell kitámasztani. A régiben volt világítás a kesztyűtartóban (még egy Zsiguliban is van!), az újban pedig nincs. A régi kiírta a kijelzősére, ha kevés az ablakmosószint, vagy a hűtőfolyadék. Az új nem figyelmeztet. A régiben állítható volt a biztonsági öv magassága, az újban fix. Stb.
Ezeket az apróságokat valamiért kihagyták, pedig a legmagasabb felszereltségi szintről beszélünk.
Az Insignia nem tudom hol 5 millió. Amit konfigurátorral összeállítottam, az 10+ millió lett volna. Igaz, nem alapfelszereltséget és nem a legolcsóbb motorral néztem. Ennyim nem volt új autóra. Az Astra is bőven 5 millió fölött volt.
Akkor a Passat-al nagyon mellé fogtunk,ha az emberek nagyobb részének bejött.
De én nem bánom,szeretem az újdonságokat jó nekünk az 500x.
Köszönöm mindenki hozzá szólását mindenki kapott zöld pacsit.
Hát ez tényleg nevetséges. Én a legelső videót linkeltem a youteberól. Bármelyiket meg lehet nézni. Be kell írni, hogy astra f 1.4 acceleration és láss csodát.. De biztos, hogy fake videó az összes.
Én gps-el is 9et mértem...de ha még ezek után sem hiszel nekem, keress fel privátban és megbeszélünk egy talit. Bármivel mérheted a sebességet.
Béke!
Ha már youtube akkor tessék...itt van egy nagyjából realis:
0-100-ig kicsivel több mint 15 masodperc telik ,elha még azt is hozzávesszük,hogy mint minden mutató ez is csal,100-as temponal also hangon vagy 5-öt,igy igazabol ha 105-nel allitom meg a stoppert bőven benne vagyunk a 16masodpercben....
De nyilván ez egy fake video ahol direkt nem is nyomják neki rendesen csak hogy alá ássák az 1.4-es f astra már már sportautós képességeit!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!