Csak szerintem kezd "tönkre" menni a német minősèg?
Régen nagyon nagy,német autò fan voltam.Volt Astránk,Golfunk (régebben).
Mindegyikkel meg voltunk elègedve.Nem kellett rá sokat költeni és a fogyásztásuk sem volt rossz.Mindig dicsőìtettem hogy "ez német vas".
(Hála istennen márcsak) VOLT egy 2.0 dìzel Passatunk amit már kezdtünk rühellni.Mindig volt valami baja,ha meglett javìta egy hétre rá már jött a következő.Ìgy tovább adtunk rajta.
Ismerősnek volt egy Audi A4 (2010) az meg mindig szervìzbe hordta mert a váltònak mindig valami baja volt,a fékjei meg olyanok voltak hogy fél év használat után sokat gyengült a fék.
Érdekes a hármas golfunkat általában negyedévente vittük szervìzbe.
Az Opel Astra F (benzines) pedig ette az olajat meg rohadt a kerék dob (asszem ez a neve)
(Az Opelről ennyi tudok mert még agyon fiatal voltam amikor azt vettük)
A Passát meg valami borzadáj volt.Ha jòl emlékszem egy 2008 PD TDI volt ami akkor az sz*r volt hogy néhány előzésnél,megállt.
Mentünk nyaralni,mentünk föl Dobogòkőre és megállt.Nyaralás lefùjva.Ha jòl emlékszem akkor adagolófúvókát kellett cserélni ami nem lett volna olcsò.Ìgy inkább ùgy döntöttünk hogy vettünk egy Fiat 500x-et (2015-ben).Azòta kisebb problémákkal,de még nem állt meg.
A kérdés:Csak szerintem romlott meg nagyon a "német prémium" minőség?
Hogy emlékeid frissítsem, a F astra már egy rakás szar volt, az elődje, az E Kadett után.
De valahogy ez igaz volt minden német autótípusra abban az időben.
A 2-es, 3-as golfra, az escortokra..
Azóta ez csak egyre lejjebb ment, én is befejeztem a német autós kocsikázást.
#2 Az F astrával még nem is volt akkora gond mert olcsò volt,meg rohadt kerék dobbal is tudtunk földùton menni.
Nézelődtem a mostani Opeloknál leszaadt a pofám amikor egy Insignia 5.000.000 Forint és autòszerelő ismerős mondta hogy egy hatéves insigniát rommá (NEM ROZSDA) rohadt kerékdobbal vitték vissza.
Köszönöm de akkor inkább veszek mást.
#5 Nem,nem azért lett kiìrva hogy mindenki szétfikázta.Csak kiìrtam egy kérdést pár tapasztalattal együtt.Elismerem hogy tök mindegy milyen autòt veszek,egyikse fog már 20-25 évet élni.De azért sz felháborìtò hogy a Passat azt mondta "innen sehova".De viszont abban igazad van hogy az előző tulaj hogy nyomkodta. (nálunk egy évben 10.000-15.000Km-et futottak,és apám is nyugdt ember.Vigyáz mindig az autòjára.)
Bár ha valakinek,bevált, és szereti annak egészségére.
Köszónöm a véleményt :)
#2 vagyok, nekem a mostani a 4. F astrám. :)
A motorral úgy ahogy nincs gond(még) a váltó már nem veszi a 2-3-at, a kaszni rohad....és ha elkezdeném még sorolni a hibáit...sose lenne vége.
330 ezer km van benne, és ez valós, az biztos.
Ehhez képest ismerős, a sokat szidott francia Renaultja, 350 ezerrel adta el, semmi baja nem volt. Az Astrához képest egy vadiúj szalonautó volt.
Amúgy sokmindent elárul a használtautós árak, ha valami típus olcsó, annak oka van. :(
Egy előnye van az astrának tényleg: hogy még megy.
Dízel, pöccre indul, és fogyaszt 4 litert.
Rengeteg km-t megyek vele, és szinte fogyóeszközök nálam ezek a vackok.
Ami az őrületbe kerget az a váltó, a mindig deformálódó első fék, a tönkremenő ablaktekerők, tetőkárpit, kapcsolók, ablaktörlőmotor/szivattyú, stbstbstb.
Na meg a rozsda.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!