Hogy tudom kideríteni mi szívja le az aksit?
Pár nap állás után (kb 6nap) az új aksi lemerül.
Az már kiderült hogy kb 0,2A felvétel van gyújtás nélkül.
A szerelőnek nem volt már rá ideje foglalkozni vele, azt mondta lehet a rádió memóriája elromlott, de azt lehúzva sem szűnik meg.
Én elkezdtem egyenként kihúzni a motortérben a nagyobb biztosítékokat, a 2. 60A-nél megszűnt
De vajon arra mi lehet rákötve (normál esetben) ha valaki nem barkácsolt el valamit
Talán a rádió is vagy riasztó.
Még nem sikerül megállapítani és cserélni azt ami lemeríti az akksit addig csak nyugodtan vedd le a negatív vezetéket a kocsi sarujáról még nem mész vele 1-2 vagy több napig és akkor nem lesz bajod. Ha meg naponkét mész akkor hagy rajta.
Az kb.:2,5W fogysztás. Ha opelről van szó akkor a csomagtér izzót kivenném próba kép. Egyéb autónál nyitott ajtó jelző lámpáit, műszerfal izzókat nézném át.
Más: ha nincs napi használatban az autó, én elgondolkonék, hogy kell-e egyáltalán?
Most vettem nem szándékozom eladni.
Egyébként suzuki alto, csomagter vilagitas nincs, az elől lévőt is kikapcsoljuk. Ha mindent lekapcsolok akkor a műszerfal se kéne hogy vilagitson nem?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!