Nem találok normális autót. Természetesen arra vágyok, amire mindenki: olcsó, vagány megjelenésű sedan, esetleg cabrio, olcsó fenntartás, erős motor (lehetőleg benzin) folytköv?
így van, a keret és az igények nem nagyon találkoznak, messzire elkerülik egymást.
ha ennyi pénzed van, akkor ebből maximum a 75%-ért, de inkább a feléért tudsz autót venni, és akkor abban az árkategóriában, kifejezetten ha egy olyan autóról beszélünk, ami nem egy tucat, elnyűhetetlen valami, hanem egy különleges, ritkább, szinte biztos, hogy egy olajcserénél meg vezérléscserénél nem fog megállni a történet, szóval egy 3-400ezret illene rákölteni.
korábban, mikor én is nézelődtem az autók között, először én is ezt a 7-800ezres kategóriát nézegettem, persze én sem az átlagosabb autókat, akkor be kellett látnom, hogy már ránézésre mentek a trükközések, használt gumi fel, ami bár lehet jobb állapotú volt, mint ami eredeti volt rajta, de akkor is 4 éves volt, és gyakorlatilag már eleve kezdhettem volna egy új szett gumival...de akkor már gyanakszik az ember, hogy a fékek se lehetnek tökéletes állapotban, azzal is számolni kell, mert nyilván meg akar az ember állni azzal az autóval...
úgyhogy én végülis hozzácsaptam annyit, hogy legyen 2 millióm, abból vettem egy autót 1,6 millióért (nem titok, egy Opel Astra H Twintop-ot), és a maradék 400 nem volt elég arra, hogy rendberakjam, mert egy okoskerékcseréből végül a szarrá kopott bütykű vezérműtengelyek cseréje, majd ahogy szépen bontották le az autót, hengerfejcsere lett...persze azóta faszán meg van csinálva az a része, tömítések is, olajat sem eszi, pedig ennél a típusnál általános ilyen korban. de idő közben a termosztátot kellett cserélnem, generátor lett csapágyas, azt is felújítani, egyik vízcsövem lyukadt ki, azt is cserélni...és akkor még a tetőkábelezésről nem is beszéltem, mert természetesen ez is tartozéka egy ennyi idős Twintopnak(és valószínűleg a többi kabriónak is...), és hidd el, amelyiket olcsón adják, 99%, hogy kábeltöréses...mert arra is rá lehet számolni egy optimális esetben 100ezret, de ha nincs meg a megfelelő személy erre, akkor szervízben lehúzhatnak 2-300ezerrel is.
E46-ot is lehet venni jót, csak abból árulnak kb. 3 db-ot, és elkérnek érte 2-2,5 milliót. (nem tudom így van-e, csak példát mondtam).
ebben a 800-1,3m körüli árkategóriában tényleg azokat árulják, amiknek lóg keze-lába, és 160-170ezerre van visszatekerve az órája, miközben van benne 3-400ezer.
ismerősöm vett egy 320i-t, de náluk ez úgy ment, hogy van egy idős, fanatikus bmw-re szakosodott szerelő ismerősük, és az választotta ki a legmegfelelőbb ár/érték arányút, majd azon is dolgozott egy csomót, de most van egy megbízható autója.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!