Az normális, hogy üresben 3ezres fordulaton tartom a motort és ahogy bekapcsolom a klímát, visszaesik 2200-ra?
Ha menet közben használom, akkor is nagyon visszafogja az autót, 90-ről már alig akar gyorsulni, de addig is nagyon beteges, pedig klíma nélkül még 90-nél kényelmesen lehet előzni vele.
1.0-1.2 benzinmotornál még meg is érteném, de egy 95-ös 1.9 TD Peugeotról van szó, egy ekkora motornál nem gondolnám, hogy normális, ha ennyire visszafogja a klíma.
Az hogy visszább esik a fordulat, az rendben van.
De gyorsításkor a klíma lekapcsol, lekell kapcsolni neki.
Utána majd vissza kapcsol. Ezt nézesd meg szakemberrel.
4. Legalább fogadd el a jó tanácsot.
A klíma kikapcsol gyorsításkor.
4. Megjöttél Sufnijóska?
Akkor tehát szerinted is lekapcsol?
Vagy azt se tudod mit irsz.
Nem kapcsol le.
Akkor is hűt, ha az ember lakókocsit húz, és negyedikben folyamatosan padlót nyom, akár órákon át.
Valamit valaki nagyon benézett.
Az tény, hogy az egyszerűbb (csak ki-be vezérlésű) klímák nagy része az első pár perc után ki-be kapcsolgat, hogy valamennyivel takarékosabb legyen, és a befújt levegő ne legyen hidegebb 5 foknál.
De abból, hogy ez a lekapcsolás egyszer véletlenül pont padlógázon következett be, azt a következtetést levonni hogy padlógázon nincs klíma, nettó idiotizmus.
Ajánlom a figyelmetekbe hogy olvassátok el, aztán irkáljatok hülyeségeket.
De hogy a fő kérdésedre is vissza térjek, ott valami más baj is lehet ha nagyon vissza fogja a motort a klima.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!