Az normális, hogy üresben 3ezres fordulaton tartom a motort és ahogy bekapcsolom a klímát, visszaesik 2200-ra?
Ha menet közben használom, akkor is nagyon visszafogja az autót, 90-ről már alig akar gyorsulni, de addig is nagyon beteges, pedig klíma nélkül még 90-nél kényelmesen lehet előzni vele.
1.0-1.2 benzinmotornál még meg is érteném, de egy 95-ös 1.9 TD Peugeotról van szó, egy ekkora motornál nem gondolnám, hogy normális, ha ennyire visszafogja a klíma.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Az hogy visszább esik a fordulat, az rendben van.
De gyorsításkor a klíma lekapcsol, lekell kapcsolni neki.
Utána majd vissza kapcsol. Ezt nézesd meg szakemberrel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
4. Legalább fogadd el a jó tanácsot.
A klíma kikapcsol gyorsításkor.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
4. Megjöttél Sufnijóska?
Akkor tehát szerinted is lekapcsol?
Vagy azt se tudod mit irsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem kapcsol le.
Akkor is hűt, ha az ember lakókocsit húz, és negyedikben folyamatosan padlót nyom, akár órákon át.
Valamit valaki nagyon benézett.
Az tény, hogy az egyszerűbb (csak ki-be vezérlésű) klímák nagy része az első pár perc után ki-be kapcsolgat, hogy valamennyivel takarékosabb legyen, és a befújt levegő ne legyen hidegebb 5 foknál.
De abból, hogy ez a lekapcsolás egyszer véletlenül pont padlógázon következett be, azt a következtetést levonni hogy padlógázon nincs klíma, nettó idiotizmus.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Ajánlom a figyelmetekbe hogy olvassátok el, aztán irkáljatok hülyeségeket.
De hogy a fő kérdésedre is vissza térjek, ott valami más baj is lehet ha nagyon vissza fogja a motort a klima.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!