Magyarországon az autószerelők és szervizek mennyire értenek a V motoros autók javításához?
Így nem szabad általánosítani. Az ismerős nagyon okos ember lehet, ha ismeri az ország szervizeit, és a szerelőket.
...az meg ugye vicces kérdés akar lenni, hogy a hathengeres javítása többe kerül-e, mint a négyhengeres?
na, szerinted?
Azért ez nem teljesen így van, a 2000-res években még tényleg gond volt, de mára már bőven vannak V motoros autók forgalomban, amihez a szerelők is felkészültek.
Van néhány tényleg komplikált motor, pl az Audinál a 2.5 és 3.0 V6 TDI-nél egyaránt hatalmas és összetett meló a vezérműláncot és az ehhez kapcsolatos dolgokat kicserélni, aztán még nehezebb jól összerakni a motort utána. Ezekhez nem árt olyan szerelő, aki már látott ilyen motort, és vannak szerszámai is hozzá, de vannak ilyenek bőven.
Jah, a kérdésed második felére:
Igen sokkal drágább! Mert pl. egy V8-asba pontosan kétszer annyi dugattyú kell, mint egy soros 4-esbe. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!