Szerintetek az autószerelők hány százaléka végez becsületes és tisztességes munkát Magyarországon?
Mert szerintem a nagy részük egy nagy nulla
Eddig ha valami baja volt a kocsimnak akkor apámmal csináltattam meg mert ő ért a kocsikhoz is,de a kipufogó cseréhez muszáj volt elvinni szerelőhöz mert ugyebár ahhoz akna is kell.Hát mit ne mondjak eléggé hanyag munkát végzett a "szerelő" tehát amióta elvittem a kocsimat a szerelőhöz azóta nem szuperál úgy ahogy kéne
Én hallottam olyanról is és el is tudom ezeket hinni hogy van amikor direkt elcsesznek valamit az autószerelők hogy később újra vigyék vissza a kocsit hogy megjavítsák azt a dolgot amit direkt elrontottak.Vagy kifizetik a pénzt de megse csinálják azt amit kell stb
Az én kocsim előző tulaja egy osztrák nő volt és rendszeresen volt szervízben karbantartás végett de ebben az országban én ilyet nem merek megtenni hogy elvigyem szervízbe mert abból nem sok jó sülne ki ugyebár a megbízható magyar "szakembereknek" hála
Tehát arra lennék kíváncsi hogy kinek milyen tapasztalatai vannak ezen a téren.csak én látom ennyire borúsan a helyzetet? Tulajdonképpen ez is olyan mint a korház,addig jó az embernek amíg nem kerül korházba
Kb. 10%, de még kevesebbnek van meg a kellő felszereltsége is ahhoz, hogy minőségi munkát végezzen komoly autókon.
Nekem hatalmas szerencsém van, enyém az ország egyik legjobb szerelője, de még ismerősöknek sem reklámozom, mert éjjel-nappal melózik. Az emberek megtalálják a jó szakikat.
A legnagyobb probléma egyébként az, hogy sokan nem autó szerelők, hanem csak alkatrész kicserélők. Azaz nem szerelnek semmit, csak mindent cserélnek. Legjobb példa erre ugye az, mikor egy dízel autón cserélni kellene egy néhány ezer forintos jeladót, de a "szerelő" inkább kicseréltet minden injektort és a magasnyomású pumpát is, aztán még akkor nem megy az autó, a tulaj meg szidja a dízel autókat...
És igen, nagyon hiányzik a szakértelem is, a legtöbb szerelő egy komolyabb autó láttán csak ámul-bámul, azt sem tudja mihez nyúljon. Pedig az ország tele van koros prémium autókkal, amihez azért kell tudás. Részben a szerelők hibája is ezeknek az autóknak a sz*r állapota.
Nagyon kevés. G Astránkat ami nem egy húde bonyolult autó elvittük fékcserére és leszakadt lökössel kaptuk vissza illetve az ABS néha csak úgy bekapcsol. A másik meg az hogy bevittük az autót márkakereskedés szakszervizébe (ott vettük 12 éve sőt ismerjük a tulajt is) mert rángatott és leállt. Mondtam nekik hogy vagy lambdaszonda vagy EGR. Lehúztam a lambdaszondát semmi, lehúztam az EGR-t egyből jó. Namost így jártam lehúzott csatival 1 hónapig majd szerviz. Visszadugatták a rossz EGR-t mert tönkremegy a kipufpogó!!! ha nincs bedugva, és szerintük nem is rossz mert a gép semmit nem mutat.
Ezeket a szervizvezető mondta... Ennyi erővel én is lehetnék az nem kevés pénzért.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!