Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mit gondoltok a DS márkáról?...

Mit gondoltok a DS márkáról? 10 év múlva elérheti a Lexus, Infiniti szintjét?

Figyelt kérdés

Azért nem Audi,BMW,Merci szintet írok, mert még a japán prémiumok sem tudták őket egészen elérni, de érthető, hisz csak a 90-es évek elején jöttek létre, fiatal márkák.


A DS-t meg csak pár éve hozták létre.

Beülve egy ilyen autóba, tényleg olyan "burzsujos", nincsenek recsegő műanyagok.A legtöbb szaklap is prémiumnak írja:

Némelyik tetszetős is:

[link]



Viszont egy prémium nem csak attól prémium,hogy finom kárpitja és jól kidolgozott műszerfala van,hanem a motorválasztékoktól is.Abban pedig a DS eléggé le van maradva.

Továbbá, nincsen szedánjuk, ez is baj.


2018. jún. 17. 21:01
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
83%

Elérheti, megvan hozzá a technológia. Egyébként is: a francia luxusautók mindig is másak voltak, mint a német Autobahnzerstörerek. Gyengébbek voltak a motorok, nem lehetett velük az ótóbánon 200-zal veretni, viszont rossz utakon is nagyon kényelmesek voltak.

De nehéz lesz betörniük a piacra. Te is mindennél jobbnak tartod a német prémiummárkákat, mert hozzászoktál, hogy a nímettótó a jó ótó. Ezzel sokat küzdött és még küzd is a Lexus és az Infiniti és a DS-nek is meg kell találnia a maga piaci rését.

2018. jún. 17. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
53%
Talán eléri, de csak azt a szintet ahol ma van a Lexus és az Infiniti.
2018. jún. 17. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
83%
Szerintem soha, gyakorlatilag ismeretlen a márka. Az a baj, hogy már mindenki prémium akar lenni, kicsit túl sok lesz ez így.
2018. jún. 17. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
86%

A Lexus és az Infinity úgy akart nagy lenni, hogy megtettek mindent amit a nagyok. 4-5 literes motor? Teszünk bele, nem téma.


A DSnél (vagy akár a konszernnél) van az 1.6 turbóbenzinnél nagyobb?


Egyáltalán van műszaki különbség egy DS 5 és egy C4 között? Azért az Infinity és a Nissan modenljei teljesen eltérnek egymástól, ahogy a Toyota és Lexus modellek is (külsőben legalábbis biztosan).

2018. jún. 17. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
86%

Egyszer talán, de egyhamar biztos nem.


A japánok jó autókat csináltak és csinálnak. A luxus modeljeik már jóval azelőtt léteztek, hogy az USA-ba meg Europába hozták volna őket. Nem a 90s években találták fel a luxus autót.

A nevet meg szerintem azért változtatták meg mert a japánok az olcsó, de jó autókról voltak híresek, szóval még kevesebb potenciális vevő lett volna.

Erre tökéletes példa volt a VW Phaeton, senki se vette. Ha premium logo lett volna rajta tuti jobban vették volna, de mivel VW volt, nem kellet.


Amugy sokat nem változtattak az autókon mert a Lexus LS-t csak egy logo választotta el a Toyota Celsiortól...


Volt egyáltalán luxus francia autó ami be is vált? Mert nekem nem rémlik...

2018. jún. 17. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:

Elérheti a szintjét szerintem, de nehéz lesz nekik elérni az audi színvonalát.


Az a gond, hogy tulajdonképpen akármibe kezdtek nem volt meg a tapasztalat és rosszul sült el a dolog. Elég a 2000-es évek elejére gondolni, amikor még a francia autók elektronikai problémájukról voltak híresek, aztán az utóbbi pár évben (3-4) egyre ügyesebbek.


Sajnos mindig az volt, hogy kiadtak egy modellt a citroenék, és a facelifttel lett igazán jó, azzal javítottak sok apró hibát amit már a piacradobás előtt meg kellett volna tenni....


2010-2012-től pedig az elektronkai rendszerük elvileg már német (bosch) és valóban egyre kevesebb az újabb citroenekkel a gond.


Elkezdtek együttműködni a BMW-vel, (Prince motor/THP), mi lett a vége? AZ egyik legrosszabb motort alkották meg, nemhiába fognak szakítani ezzel.



Motorikusan nem nagyon vannak toppon. Nálunk van az 1.2-es turbós benzin (ami zsinórban 4x lett év motorja díjas, ami nagyon ritka dolog), 1.6 turbós benzines (bmw motor, elvileg folyamatosan fejlesztik, minél újabb az évjárat, annál jobb), az 1.5-ös dízel és a 2.0-es dízel. Ezzel ki is merült.



Korábban volt nekik a 2.2-es hdi motor (204 pacival), valamint jelenleg Kínában lehet kapni az 1.8-as motorjukat, benzinesként.


[link]



Véleményem szerint van esélye, mert vak tyúk is találhat szemet, pláne ilyen stílussal. Ha az usába mennek, akkor legyenek tökösek és csináljanak egy rendes motort alá.


1.8-3.2-ig, a csúcs meg lehetne mondjuk egy 4.2-es V8-as. :D Usában megmondod, hogy 1.2-es 130 lovas 3 hengeres benyásod van körberohögnek. Az már más kérdés, hogy felesleges a nagy köbcenti, ha 110-nél többel úgysem mégy javarészt, azt pedig a 60 lovas motor is tudja. :D

2018. jún. 18. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
69%

"Amugy sokat nem változtattak az autókon mert a Lexus LS-t csak egy logo választotta el a Toyota Celsiortól..."


"As the first model developed by Lexus, the LS 400 debuted in January 1989 with the second generation debuting in November 1994. The LS 430 debuted in January 2000 and the LS 460/LS 460 L series in 2006. A domestic-market version of the LS 400 and LS 430, badged as Toyota Celsior "


Önálló Toyota Celsior soha nem létezett, a Lexusokat forgalmazták ezen a néven a japán piacon.


Az egyik esetben a Lexus ( mint a Toyota leánya ) kifejleszt egy autót amit a belpiacon Toyota márkanévvel adnak el ( Celsior, Aristo, Altezza stb), a másik esetben a már meglévő modellekre rakunk más plecsnit és az egész világon megpróbálják prémiumabb autóként eladni. Ez utóbbit más gyártók úgy oldják meg, hogy bevezettek saját felszereltség elnevezést ( Executive, Avantgarde,Business,vagy akár az S-Line) és ezt biggyesztik a mára mögé. :)

2018. jún. 18. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:

Szerintem inkább a süllyesztő lesz a vége. Sokkal, de sokkal többet kéne ahhoz foglalkozni ezzel a márkával, hogy a köztudatba kerüljön és még akkor is rengeteget kéne beleinvesztálni, hogy odakerüljön ahol akár a Lexus van. A DS jelenleg még a Franciáknál sem egy közismert márka, míg legalább a Lexusról azt el lehetett mondani, hogy csak európában volt kevésbé ismert, mellé bőven megvolt a technikai színvonal.


A DS körülbelül az a kategória mint a VW esetében a Phaeton. Egy Peugeot/Citroen ami többnek akar látszani, csak itt épp a technika sincs meg a konszernen belül amivel ki lehetne törni.

2018. jún. 18. 01:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:

Talán eléri....folyamatosan fejlesztik,úgy ahogy a lexust stb is.

Az újak már jobbak,meg majd kiderül x idő után,hogy annyira még se jó....nekem 2010-es 1.6 thp ds3 van. Imádom nagyon,szuper kis autó,de a motorját feldugnám annak a fenekébe aki kitalálta,hogy azt rakják bele.

2018. jún. 18. 07:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:

utolsó:


Az bekerült a 20 legrosszabb motor közé a totalcar listáján.

2018. jún. 18. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!