Mennyire egészséges egy simson s51-nek az 1,4-1,7 l/100km-es fogyasztás?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Direkt írtam ekkora tartományt. 3 liter benzinnel indultam. Megtettem 50,185 km-ert. Ekkora távon fogyasztott 8 decit tehát akkor 1.6 100-on. A mérés során egy 1 literes és egy 4 literes kannát használtam fel.
4 literesbe leszívtam, (motor eldöntése után) leengedtem az összes benzint. Majd a literes kupába kimérve literjével visszaöntöttem a tankba (mivel a 4 literes kanna nincs agyonra skálázva csak 0.5 és 1 literenként) 2*1 liter + 2,50 dl maradt a 3 literből.
Úgy gondolom hogy nem rontottam el. Ha mégis akkor egyen 2.2-2.4-et (ennyi a gyárija) annál feljebb biztos nem megy. Jól gyorsul, hidegen szívatóval, melegen anélkül rúgásra indul. Gps-szel mértem a megtett távot.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Fogyasztást nem így mérünk, számolunk.
Teleteszed majd amikor már majdnem kifogyik, megint teleteszed és ebből tudod meg hogy mennyi benzin fogyott el, az adott km alatt. Majd ebből már kilehet számolni a fogyasztást, persze a km-t is pontosan kell tudni hozzá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Nem jön ki. Ez tény. A többi a te nosztalgikus álmodozásod.
Egy korszerűtlen kétütemű eleve pazarló.
Technikai színvonalát tekintve a Simson kb. a Trabanttal van egy szinten: fix előgyújtás, karburátor...
Egy Trabi a kemény 26 lóerő előállításához annyit zabált, mint egy mai 100LE körüli autó 6-7 liter között, és akkor még finoman bántál vele.
Lehet itt erősködni, hogy "de én akkor is azt mondom, hogy ennyit evett", de ahhoz, hogy ezt itt elhiggyék, túl sok olyan "öreg" faszi van itt, aki már akkor motorozott, amikor te még csak egy buja gondolat voltál apád agyában.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!