Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Automata váltós autónál...

Automata váltós autónál induláskor a féket olyan lassan kell felengedni mint manuálisnál a kuplungot hogy ne fulladjon le?

Figyelt kérdés
2018. jún. 5. 02:25
 1/10 anonim ***** válasza:
100%
Nem. Akár le is ugorhatsz róla. Mivel teljesen másképp működik, mint a kuplungos.
2018. jún. 5. 04:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
22%
Fékpedál sem kell az elinduláshoz, "N"-be várakozok /mert nem terhelem feleslegesen/,ha indulok lepöccintem D-be,szépen elindul lépésben
2018. jún. 5. 05:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
86%

Egy hagyományos olajos automata váltónál indulás előtt a fékre lépsz, és úgy teszed D-be, majd leugrasz a fékről, és szép lassan kúszni kezd.

Soha ne vedd ki sem lámpánál, sem dugóban D-ből, csak állj a féken. Azzal nem spórolsz, hogy ki-be tologatod D ből kímélés címén, inkább a váltó így hamar letérdel. Ha D-ben van,(akár egész nap), akkor a váltó teszi amit kell.


Sem indítani, sem P-ből kivenni, sem fokozatba tenni nem lehet, ha nem állsz a féken.


ja, még annyit, hogy az automata soha nem fullad le..

2018. jún. 5. 06:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
100%

Nem, az automata sokkal kényelmesebb ilyen szempontból.

Nem is tud lefulladni, csak ha valami baja van az autónak.


(#2: Ezzel az N-be kapcsolgatással több kárt okozol, mint hasznot)

2018. jún. 5. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 D. Brasco ***** válasza:
100%
Minden automata valto halála a felesleges őssze-vissza kapcsolgatas,főleg mondjuk menet közben!
2018. jún. 5. 08:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
13%

Oké zsenikék 2008 óta használom a kisautómat,amely 4.3 automata.

Érdekelne azonban hogy köztetek ki rendelkezik automatával?

Ugyanis hülyebiztosra van megcsinálva

2018. jún. 5. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%
És 2008 óta nem tudtad elolvasni a kisautód gépkönyvét, amiben kerek perec le van írva, hogy ne pakolgasd N-be az autót rövid időre? Pl. mert D-ben pont semmi nem történik egy normál olajkavarásos automata váltónál, addig minden váltással koptatod a mechanikát teljesen feleslegesen.
2018. jún. 5. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
Így van, nem szabad kivenni lámpánál D-ből.
2018. jún. 5. 09:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:

#6-os a nagyarcú..harminc éve csak automatáink vannak. Kuwaitban volt először a szolgálati kocsim egy hatliters Oldsmobile..na azóta itthon csak automatákkal járunk.


és csak a mostaniak a hülyebiztosak.


Volt egy automata Omegám, azt egy nő vette meg úgy,hogy előtte csak kéziváltóst vezetett.

Az első nap kiment a pályára, és tolta neki rendesen..csengett a telefonja, közben valamiért a karhoz nyúlt, és váltott.. (vissza 2-es be, 170-nél. nos az még nem volt reteszelve, jött is rendesen a tréler.)

2018. jún. 5. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%

4-ik automata autómat hajtom, szintén megerősítem, hogy ha nem muszáj, akkor nem kell kivenni D-ből, inkább állj a féken várakozásnál.

Amúgy egy romlófélen lévő váltó már ránthat, ha hirtelen ugrasz le a fékről, és ez ilyenkor már rosszat jelent. Egy jó automata viszont ilyenkor is finoman, lágyan kell elinduljon. Hamar hozzáteszem, hogy a Volkswagenekben elterjedt DSG váltó nem hagyományos automata, hanem robotizált váltós, így annál normálisnak mondható, hogy kicsit hirtelen indul meg.

2018. jún. 5. 13:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!