Gyorsasági és egy terep (50)?
neked kell tudni megéri e venni egyet,sok ember nagy gépeket is van hogy csak kéthetente tud elővenni az nem jelenti azt hogy nem éri meg számára az élmény.
én minden esetre terepre nem 50-est vennék,az még aszfalton is csak arra jó hogy elvigyen A-ból B-be.
Gyorsasági 1000ccm-től kezdődik a maga 180-200 pacijával, 50-es minden kategóriában kicsi quad, krossz, enduro.
125-ös géppel már el lehet kezdeni tanulni, ha krosszt akarsz az költséges, hisz üzemórák után kell cserélni rajta egy-két dolgot, ha nem aktívan csinálod napi szinten, akkor felesleges ilyen kis köbcentis szúnyogokra pénzt fordítani.
/Gyorsasági 1000ccm-től kezdődik a maga 180-200 pacijával/
gondolom személyes tapasztalat hogy a 600-750-es gép nem gyorsasági,az csak piriszkálgat.
Értem :D
Tehát eleve van már egy 125-ös motorom ami gyorsasági szeretne lenni, de csak úgy néz ki. És kellene egy motor terepre, ami csúnyán szólva kicsit igénytelenebb, nem nagy a kár, ha mondjuk nagyot esek vele dombokon.
az világos de azt nem értem ha eleve keveset akarod használni akkor miért nem veszel egy nagyobbat?
ez olyan mint hogy vesz az ember egy munkás autót /jelen esetben ő a 125-os motorod/,itt elvárja hogy igénytelenebb legyen,keveset fogyasszon meg ilyenek. Meg vesz egy hétvégi kocsit ami drágább,többet fogyaszt de lesz arja mert keveset használja,arra van hogy jól érezze magát,élmény autókázzon vele.
ha már szeretnél terepen csapatni néha napján akkor szerintem vegyél egy kellően erős motort,legalább oda is egy 125-öst.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!