Szükséges a vezérlés csere? (olvasd végig)
Sziasztok!
Adott egy frissen vásárolt 1999. Végi Audi A4-es. Kereskedőtől vettem(nem igy terveztem de jo vétel volt) hivatalosan 247 ezer km van benne. Erre a kereskedésre szerintem nem jellemző a tekergetés, árulnak 350e km-el is BMW-ket, amir siman tekerhetnének. Karosszerias es autószerelő átnézte, mindkettejuk szerint nagyon jo allapotu es nem utal semmi arra hogy több lenne benne ennél a km-nél. Szinte hibátlan kasztni, szép nem lelakott belső. Ez oké. Na már most a szerelő aztmondta mindenféleképpen kell rögtön az olaj es vezérlés csere elővigyázatosságból. Persze ő is akar magának munkát. Viszont meg van jelolve két német cetlivel a motortérben, hogy márciusban 2e km ezelőtt volt olajcsere és hogy 190 fele is lecserélték valamit(gondolom vezerles). Belinkelem a két képet, vetnének rá egy pillantást? Elég eredetinek tűnnek. Ezáltal ez azt is jelentené hogy nem indokolt sem a vezerles sem az olaj csere egyelőre? Mert logikusan igy volna..lehet valami trükk? Előre is köszönöm a válaszokat.
Közhely, de igaz, hogy aki majmot tart, legyen pénze banánra is...
Az autó márkájától, és attól is függetlenül, hogy ki volt az eladó, a használt autóknál vezérlés, fplyadékok cseréje, müszaki állapot ellenörzése, a szükséges javítások elvégzése szinte kötelező.
Kivétel, ha száz szálalékos bizonyossággal tudod, hogy nincs valamelyikre szükség - és a felvázolt eset nem olyan.
Értem köszönöm!
Egyébként úgymond a vezérléshez nem létezik vagy nem kivitelezhető állapotfelmérés? Tehát egy szerelő nem tudja valahogy leellenorizni milyen állapotban van a szij/lánc es a többi?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!