Mikor gyorsan vezetek és kicsit félnek mellettem az nagy baj?
Volt már, aki mondta, hogy kicsit félt, mivel elég tempósan, sportosan vezetek. Ezt be is ismerem, az viszont nem igaz, hogy közveszélyes lennék, vagyis nem előzök beláthatatlan helyeken, nem szorítok le senkit, de mégis. Elmondásuk szerint ugyanakkor jól vezetek, de mégis kicsit félelmetes. Ezek szerint akkor rossz sofőr vagyok?
Sok videót láttam mikor profi autóversenyzők mellett is sikoltoznak, de miért? Nem hiszem, hogy félnek egy Forma 1-es világbajnok mellett...





A belinkelt BMW-s jól vezet, semmi baj nincs a stílusával.
Mint már írtam, nem azon van a hangsúly hogy mennyivel mész, hanem azon hogy hogy kezeled az autót és a helyzeteket, ettől érzi magát valaki biztonságban vagy éppen ettől fél melletted.
Persze az sem mindegy, hogy ki van az autóban, az exem anyját könnyű betojatni, nem is mentem gyorsan, de értelmes emberek nyugodtan alszanak mellettem/mögöttem, hiába megyek gyorsan.
A válaszolók nagyja teljesen kretén, lövésük nincs arról hogy mit csinálsz. Az egyik legvicesebb #43, aki azt hiszi hogy esőben 120nál kicsúszol a kanyarban. Kéremszépen honnan tudja hogy mekkora a kanyar? Honnan tudja, hogy te nem veszed észre hogy vizes az út? Aki tud vezetni, az nem esik le az útról azért mert esik az eső.
A kiugró állatok benne vannak a pakliban. Anyám 20szal ment amikor az őz oldalról nekiszaladt az autónak és behorpasztotta a Suzuki küszöbét. Én 60-70nel mentem amikor a szarvas az erdőből keresztbe átugrott féktávon belül. Remélem tudjátok, hogy az autópálya mellett sem tökéletes a vadháló, tehát ha teljes biztonságban akartok közlekedni akkor világszintű 30-40es korlátozás kell.
Attól függetlenül hogy (szerintem) kicsit kell még csiszolódnod (vagy el van túlozva hogy félnek melletted), sok válaszolónál tolatva jobban vezetsz mint ők előre.





Hagyd csak őket, Beviz Elek... Olvastam a múltkori hozzászólásod is, nekem is van olyan haverom, aki lassan vezet mégis katasztrofálisan. Igaz még csak egy éve van jogosítványa, de nem ért az autó nyelvén: rosszul vált, rögösen kormányoz, és ha egyszerre több dologra kell odafigyelni, mondjuk egy körforgalom előtt, akkor össze-vissza nyomkod minden pedált míg a forgalmat próbálja figyelni.
Aki mondta nekem, hogy ez már gyors még nem ült autóban ha valaki így ment, lány és fogalma sincs arról milyen típusú kanyarban milyen íven kell menni, hogy kell visszaváltáskor egyszerre fékezni, és gázt adni, hogy ne rántson az autó, ha felengeded a kuplungot, mi az a rev matching.
Míg én fejlesztem magam ebből a szempontból, zárt pályán is voltam már, másnak fogalma sincs a fenti dolgokról.










Szóval:
-a Matizos 80-al vánszorog
-a Swift könnyen kisodródik
-a Fabiának -biztonság szempontjából- kevésbé impozáns korlátai vannak
Viszont, neked egy 300 lovas Mercedes CLS van, és konyítasz a fizikához, mivel autószerelő vagy.
Gondolod, hogy ettől zseniális érveléstől mindenki behidal? ;)















Nem tudom milyen önszopatás van abba, hogy van egy viszonylag fiatal Mercedesem, amihez én akár olcsóbban jutok alkatrészért, na meg a szerelést is elvégzem ha sor kerül rá, amire eddig még nem volt komoly példa, szerencsére. :)
Mivel egy nagy családi szervizünk van már majdnem két évtizede, nem látom akadályát, hogy ne járhassak ilyen autóval...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!