Mikor gyorsan vezetek és kicsit félnek mellettem az nagy baj?
Volt már, aki mondta, hogy kicsit félt, mivel elég tempósan, sportosan vezetek. Ezt be is ismerem, az viszont nem igaz, hogy közveszélyes lennék, vagyis nem előzök beláthatatlan helyeken, nem szorítok le senkit, de mégis. Elmondásuk szerint ugyanakkor jól vezetek, de mégis kicsit félelmetes. Ezek szerint akkor rossz sofőr vagyok?
Sok videót láttam mikor profi autóversenyzők mellett is sikoltoznak, de miért? Nem hiszem, hogy félnek egy Forma 1-es világbajnok mellett...
A 90 helyett 160 az nem a "picivel gyorsabban megyek" kategória.
Kísértheted a sorsodat, a kérdés hogy meddig.
Tudom, hogy azok is azt mondták, hogy nem fognak senkit megölni, akik most a temetőben fekszenek vagy valamelyik börtön cellájában ülnek a tudattal, hogy mit tettek, de szerintem balesetek bőven enélkül is történhetnek, nem feltétlenül a gyorshajtás miatt.
200-as tempó fölé már tényleg hülyeség menni, de ez a 160 némely esetben szerintem továbbra is bevállalható.
Bár igaz, sok értelme nincs, max. néhány perccel hamarabb megérkezni, de egyes utakon nem feltétlenül sorskísértés.
Lényegtelen, én ilyen vagyok. A második másmilyen, neki a 100 a limit, a harmadiknak meg a 220.
Persze addig nagymenő vagy amíg nincs baj. Majd ha egy kanyarnál kisodródsz mert nem jól választod meg a sebességet, bele az árokba és totálkár lesz a kocsi, meg meg is büntetnek, elveszik egy évre a jogsid lesz időd elgondolkodni.
De mindegy is, szerinted profi vagy, veled nem fordulhat elő.
Nem véletlenül félnek melletted, ha egy 30 éve Pesten taxizó menne 160-nal hidd el nem félne senki sem mellette mert tud vezetni. Nem a sebességtől félnek, hanem mert nem tudsz vezetni.
Olyan autóm van, valamint olyan kerekek rajta, amivel csak úgy nem sodródom ki egy kanyarban 120-al, 150-el sem hiszem, de ezt ki sem mondom inkább.
Egy 300 lóerős autóval azért valljátok be, hogy ti sem csak a megengedettel poroszkálnátok.
"Olyan autóm van, valamint olyan kerekek rajta, amivel csak úgy nem sodródom ki egy kanyarban"
Kivéve ha van egy kis olajfolt, vagy egy kis homok, vagy elédugrik egy őz.
Nem versenypálya, bármi előfordulhat.
Persze, hogy ki. Viszont nem olyan könnyen mint egy Suzuki Swifttel. Ráadásul ha csak kis mértékű hibát követ el a vezető egy ilyen autó nem büntet azonnal azzal, hogy bevág az árokba.
Egy Mercedes CLS (az enyém) úttartását és stabilitását a kanyarokban ne hasonlítsuk össze egy olcsó régi kisautóéval.
Aki vezetett már ilyen autót az azt is tudja, hogy ezek úgy mennek, ahogy a sofőr nyomja a gázt. Vagyis előzni is biztonságosan lehet vele, akár olyan helyen is, ahol értelemszerűen egy Skoda Fabias már nem meri megpróbálni az autó kevésbé impozáns korlátai miatt.
A fizikáról meg annyit, hogy konyítok hozzá valamit, mivel autószerelő vagyok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!