Ti mit vennének a helyében, olcsó autót, vagy villanybicajt?
Napi tíz km oda-vissza az sok ám szakadó esőben..mint előttem ajánlotta valaki, vegyél egy suzukit.
nagyon jó ötlet a villanybringa, de munkába járni vele télen-nyáron nagy kihívás..
200ezerből nem könnyű használható autót venni, még Suzukit sem.
A vételáron kívül is kell még költségekkel számolni, és munkába járáshoz megbízható autó kellene.
Az elektromos kerékpár pontosan a megbizhatatlansága miatt felejtős, dolgozni esőben, hóban, fagyban is menni kell, plusz az akkumulátor miatt is rizikós, bizonyos idő után, föleg, ha nem sík vidéken használod.
Autó kellene neked, de ennyi pénzből annál is jobb a busz, vonat...
Mentek a zöld kezek mindenkinek, köszönöm a válaszokat.
Épp ez az, nekem jármű kell, ami elvisz A pontból B pontba, nem pedig hobbi, hogy szabadnapjaimat alatta töltsem. De ez a pénz kevés. Marad a B terv, gyűjtök hozzá még.
200-ból simán megvan egy tökéletesen üzembiztos Swift. Én 130-ért vettem egy gyakorlatilag hibátlan, csak éppen matuzsálemi korú Daihatsu Applause-t.
...csak éppen szó szerint ugyanezt az összeget még egyszer rá kellett költenem az átírás miatt (eredetvizsga, súlyadó, kötelező, meg még szerintem volt valami). Úgyhogy inkább 300-at számolj bármilyen autóra.
"200-ból simán megvan... úgyhogy, inkább 300-at számolj"
Vagyis, magyarul nincs meg 200-ból még egy matuzsálem sem, ha az üzembiztos állapot is feltétel.
300-400ezer közötti összeg az, amit egy munkába járós autóra érdemes minimum rászánni.
Ebben már benne van a panírozás, szerviz... a 200ezer kevés.
Lehet venni autót 50ezerért is, de az esetek 99százalékában azok megbízhatatlanok, sőt, használhatatlanok.
A maradék egy százalékra játszani meg nehéz.
Vannak persze szabályt erősítő kivételek, láttam már olyan ősöreg Golfot, amit a bontóba szállitás előtt vett meg az illető komoly húsz ezer forintért, és lényegében megbízhatóan működik, de ilyenekre nem lehet reálisan számítani
@8
Ezzel arra akartam utalni, hogy az autó maga simán megvan ennyiből, de használni nagyon körülményes, hacsak nem lehetetlen, ha a jogszabályokat betartjuk. Amíg nincs átírva, addig szerintem lehet flangálni kölcsönadási szerződéssel is, ami ingyen van, de sok a macera vele + nagyon meg kell bíznia az eladónak és a leendő tulajdonosnak egymásban. Legalábbis én így csináltam, de az kényszerből volt és csak 2 napig, mert hétvégén vettem az autót, akkor meg ugye nincs ügyintézés.
Robogó viszont kijön 200-ból, de nyilván az egy olyan kategória, amihez vagy van affinitása valakinek, vagy nincs. Én spec semmilyen motorra nem ülnék, nem azért, mert elítélem a motorosokat vagy magát a járműkategóriát, hanem mert fosok tőle.
Ja, az én Daihatsum hibátlan motorikusan, pedig olcsó volt. Persze már kicsit kopottas a fényezés és karcos, így nem túl szép az autó, de tulképp soha nem is volt az. :) Tény, hogy a hátsó féket fel kellett újíttatnom, de erre fel is készített az előző tulaj. Szóval olcsó húsnak nem feltétlenül híg a leve, de amennyire én tudom és ahogy nekem a tapasztalt szakértők mondták, japán autóval nehéz melléfogni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!