Mennyire olcsó autóval érdemes nekivágni több hetes Európai körútnak?
Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, nem értek a kocsikhoz. Igazából még jogsim sincs, azért gondolkodom ilyeneken, hogy legyen valami motivációm a jogsihoz.
Arra lennék kíváncsi, hogy ha nincs több millióm új autóra, akkor mennyire kockázatos nekivágni egy hosszabb útnak egy párszázezer forintos használt autóval. Illetve melyik az az árkategória egymillió alatt? Mégjobb lenne 500 ezer alatt.
500e alatti autóval én még a várost sem hagynám el szívesen, mert az az a kategória ami szó szerint bárhol, bármikor megállhat. Ez helyben megoldható, de ha teszem azt Svájc közepén rohad le alattad a vas a sztrádán akkor nézhetsz, hogy 100e lesz az autómentő, ami lehúz a pályáról az első szervízig aztán ott meg otthagyod a kocsi árának a felét.
Európai körútra még egy 1 milliós autóval is csak akkor indulnék el, ha azt ismerem és az indulás előtt rendbe lett rakva.
# 5
Aha - Osztrák rendőr úgy kivesz, mint a sicc (igen, azért, mert régi autóval mész és mert kelet-európai a rendszámod) és betol a mobil műszaki állomásra. És akkor egy kavicsos szélvdő, egy gyári előrírásnak nem megfelelő fékerő, egy kiégett rendszámtábla-világítás, egy kopott gumi és már veszi is le a rendszámodat, vissza sem kapod amíg helyben nem csináltatod meg az autót.
Ahhoz meg sok sikert, hogy nyugat-európában megcsináltass egy 20 éves swiftet :-) A kérdező meg saját bevallása szerint nem ért a kocsikhoz, majd biztos az út szélén nekiáll bütykölni - ha bonyolult ha nem.
Ausztriát érdemes elkerülni az tuti öreg autóval :D
Egyébként meg ha jó állapotban van az autó akkor valóban egy swifttel is el lehet menni csavarogni.
Én öreg szívó dízel merci párti vagyok, de azt nem igen kapsz jó állapotban 500e alatt, inkább 700e - 1 milla között.
Viszont az benne a jó, hogy ritkán hibásodik meg és könnyen szerelhető.
Múltkor elszakadt az ékszíj, útszélen 30 perc volt kicserélni és kellett hozzá kb 3 db normál kulcs, na most ezt egy új vagy pár éves autóval esélytelen vagy eljátszani.
Ha öreg autót veszel azért nem árt képben lenni a szerelésével, esetleg pár pótalkatrészt és szerszámokat bevágni a csomagtartóba és úgy nekivágni egy több ezer km-es útnak...
Legalábbis én tuti így csinálnám mert egyrészt tényleg könnyen szerelhetőek másrészt öreg autóval nem egyszerű nyugaton olyan szervízt találni aki elvállalja.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!