Bmw e46 motorcserénél mit kell cserélni még a motoron kívül?
A 25i-t nem fogod tudni emberi áron lepapírozni.
Keress olyan szerelőt aki meg tudja mondani, hogy Vanos vagy hidrotőke.
KÓKLER műhely nem tud válaszolni.
Szét kell húzni, végig kell mérni. De mivel nem költséghatékony, így marad a motorcsere, ami szintén zsákbamacska.
NEm egy agyrém papírozni olyan motort, amivel szerelték gyárilag is az autót. Keress rá totalcar-on az ide vágó cikkre (egy Golf IV-n mesélik el, hogyan megy)
De szerintem a rizikó a bontott motorral, annak a leszervizelése, az utánajárás, papírmunka több pénzt elvisz, mint keresni egy normális szerelőt, aki meg tudja állapítani mi a pontos hiba.
A 25i másik motorkód, M54, így gyanítom, hogy a kicsit több átalakítást igényel, mint egy másik M52 befaragása, de nem 100%. Ezeket már nem ismerem annyira, hogy fejből vágjam, mi lehet más.
Szerintem cserélni kell még motorvezérlő elektronikát, valószínűleg váltót, differenciálművet és hátsó fékeket hűtött tárcsásra. A fékek mérete talán ugyanaz, de nem vagyok biztos benne, le kell ellenőrizni. Szívósor injektorokkal legyen a bontott motoron, mert általában az is más a nagyobb változatokon. Nem tudom, hogy E46-nál a diffi cseréje nagyházasra jár-e bölcső cserével. Úgy tudom, hogy létezik több féle bölcső, de nem tudom, pontosan melyik változatoké tér el. Realoem.com-on tételesen meg tudod nézni, hogy mi egyezik és mi nem.
Előttem szóló jó húrokat penget.
Nem éri meg rálocsolni azt a rengeteg pénzt a nagyobb motorra.
Mielőtt belevágsz, és NORMÁLIS munkát szeretnél, tételesen írj össze minden várható kiadást. Ha csak a szakmunkát nézed, és a papírozást már el fog menni a kedved ettől az élettelen ötlettől.
És most jön, hogy beszélem kell a fél illetve feléből/harmadából való átalakítás következményeiről.
Ha nem cserész váltót, a több LE nem lesz jótékony hatással a jelenlegi váltódra.
Ha nem cseréled le hűtött tárcsákra a hátsó fékeidet, hosszabb lesz a fékút, majd szerencsésebb esetben rángathatlak ki a vezetőülésből.
"Ha nem cseréled le hűtött tárcsákra a hátsó fékeidet, hosszabb lesz a fékút, majd szerencsésebb esetben rángathatlak ki a vezetőülésből."
50/90/110/130-as tempónál mennyit fog nőni a fékút?
"50/90/110/130-as tempónál mennyit fog nőni a fékút?"
A pontos szakasz kiszámításához, tudnom kell, hogy tőtől, vagy herétől kezdjem a számolást?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!