Golf 4-et érdemes cserélni BMW E46-ra?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Nem érdemes.
Persze ha ez a vágyad, akkor hajrá.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Köszönöm a válaszokat! Igen, tudom, hogy nem nagy előrelépés, ezért is írtam, hogy már mindkettő régi autó. Ez inkább érzelmi döntés lenne, és úgy érzem, ha most nem cserélem le, akkor később már nem fogom, mert már tényleg túl öreg lesz. Viszont szeretném ha meglenne ez a típus egyszer az életben. Így voltam a golffal is, és így vagyok még pár típussal: Audi TT, Honda Civic (ufo lámpás), VW Scirocco stb...
Nem, semmiképpen sem szeretnék túl nagy motorral venni, mert nem túl régi a jogsim, és drága lenne rá a biztosítás. Vagy az 1.8-as benzinesen, vagy a 2.0-s dízelen gondolkodok. De a kettő közül inkább a benzinben.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
vedd meg nyugodtan az álmodat..később sokkal jobban tudsz dönteni másik autó vásárlásnál.
annak semmi értelme, hogy esténként úgy feküdj le, hogy de kár, amiért nem vettem meg..ennyinek bele kell férni az ember életébe..főleg, hogy csak egyszer élünk..
csapj bele, ne tétovázz!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A legkevesebb rosszindulattal mondom neked, hogy ha egy E46 számodra ekkora álom, akkor szegényes a lelkivilágod. Az E46 az egyik legótvarabbul megöregedett autó, még a kínálat teteje is rohad, ki van ülve, kopog, zörög csattog, beázik stb. Én is néztem tavaly ilyet, 330Ci lett volna a nagy vágyam, de amikor egy közel 3 milliósnál is körbenézed, és azt számolgatod hogy még 4-500-at rá kell locsolni hogy épkézláb legyen (és ebbe nincs benne az esetleges meghibásodás).... Ráadásul a 20D dögunalmas is, és abból egytől egyig mind kilómétermilliomos, az 18i pedig még a kompaktba is kicsi, gyenge motor. 323/325Ci minimum, de én inkább megtartanám plátói szerelemnek, legalább megkíméled magad a rideg valóságtól és a csalódástól: Az E46 felett csúnyán eljárt az idő. Egyik cimborám nemrég vett egyet, a kínálat tetejéből, pár hónap alatt eloszlott a lila köd, és már azon gondolkodik hogy eladja... Persze itthon, a világ legnagyobb E46 begyűjtőjében nehéz beismerni hogy 2018ban mennyire kotla mindegyik, talán ha 2008-at írnánk... Én azt mondom jószívvel hogy kíméld meg magad a csalódástól, van még a tarsolyodban értelmesebb megvalósítandó álom bőven.
A felsoroltjaid közül akkor inkább kitűznék célul egy 2-es TT-t, vagy Sciroccot csakis 2.0TFSi motorral, vagy akár az Ufo Civicet, bár attól kedvem lenne akkusavat önteni a szemembe, de ha tetszik, műszakilag meg technikailag remek autó, és merem ajánlani.
A biztosítástól pedig nem kell félni, ha a mostani Golfod a te neveden van, megmarad a jelenlegi szinted, úgy egy 200Le környéki autó éves 60-80 ezerből megvan a bizti Casco nélkül. A Casco meg tőled függ.
5-ös! Köszi, igen, én is így gondolom!
6-os! Neked is köszi, tanulságos. Tudom, hogy nem nagy álom, de úgy, hogy mindig csóró voltam, meg egy éve van csak jogsim, nem nagyon vágyok jelenleg többre. Nem tudom, hogy az általad felsorolt hibák mennyire jellemzőek a nyugat-európai kínálatra, mivel nem Magyarországon élek. Lehetséges, hogy itt jobban meg vannak kímélve? Pont pár napja láttam egy külsőre szép, megkímélt példányt. Nekem a golf szintén jó állapotú. A 330-asra, pedig hidd el, hogy nekem túl sok lenne a biztosítás, illetve tankolni is elég lenne. Napi munkába járásra kell, így nem hiszem, hogy egy 330-sal gazdaságosan lehetne napi 50-60 km-t megtenni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Pont a fogyasztás miatt hülyeség a 6hengert eldobni, mert alig eszik 1literrel többet. Akinek meg ez nem fér bele annak szerintem a BMW se fér bele fenntartásilag.
Számomra még mindig az E46 az utolsó BMW ami a vezetésről szól, de csak 1 olyan van amit megvennék, azon pedig az áll hogy M3 és manuális váltót tartalmaz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!