A kerdes az lenne hogy mi az amit cserelni kell e36 316i motorcserenel?
318is re szeretnem cserelni! Na es a 328i fekekhez sedan formanal,szeretnem igenyesen megcsinalni uj kuplung meg amit ilyenkor illik cserelni
a papirozas itt nem gond
Most akkor vegyük át, mert nem érthető.
Van egy E36-od, 1.6-os motorral. Te szeretnék kicserélni 1.8is-re. Fékeket 2.8i-ről akarod felrakni, és új kuplungot?
Ha a papírozás nem gond (egyébként sem egy nagy ördöngőség) akkor nem nagy dolog.
Komplett blokkot, vezérlő elektronikával. Ennyit kell cserélned. Hűtő maradhat, kormányszervó is, bár én már váltót is cserélnék, mert rövid lesz hozzá, igaz, jobban fog gyorsulni, csak már autópályán bőgni fog.
Gondolom a 328 fékeit elől-hátul cserélnéd, ha igényesen felépíted, és hallgatsz róla, műszakin sem fogják észrevenni.
Nagytárcsával, újszerű nyergekkel még jól is mutat ha nagy, ritka küllős felnid van.
Egyébként sokan félnek a műszakitól, pedig nem olyan aprólékosak mint ahogy sok ember ijesztgeti a többit... Nem nézik át töviről hegyire, felállnak egy padra, meglógatják a kerekeket, hogy a lengőkarok nem-e lógnak, fékhatást mérnek, és rádugják a gépre a kocsit, hogy minden rendben van-e.
Na meg lőnek fényképet a kocsiról, szóval ha ülteted, vagy állítható futóművel csináld, vagy tedd vissza a műszaki erejéig a gyári rugókat.
Ilyen helyen dolgozok, nagy ívbe szarnak rá a munkatársak, hogy milyen féknyergek vannak fent.
Múltkor egy Opel Calibrán voltak fent Porsche nyergek, baaaszott nagy tárcsákkal, és nem foglalkoztak vele.
Kérdésedre is válaszoljak, komplett blokk, vezérlő-elektronika, váltó.
Difi áttételt nem módosították 1.6 és 1.8is-nél úgy tudom.
A váltóval variáltak.
Bár ha városi használatra lesz, akkor nyerő.
Gyorsulgatni jó lesz vele. Annó az épített e36-omba (gyárilag az is 1.6 volt) került egy 2.8 blokk... Ha te éreztél még gyorsulást :D :D Jóég :D... Viszont 140 körül már irtózatosan bőgött asszem 4.700-at.
Én úgy tudom nem sokkal nagyobb a hűtő. Én nem cseréltem.
Királyul középen tartotta a vízhőfokot.
De mondom... egy 2.8-as blokk 1.6 váltóval... valami hihetetlen. A hátsó híd felfogatásánál nem volt rozsdás, 1-2 folt volt csak, de látszott hogy kicsit meghajlott a lemez... Bár szerintem a rozsda miatt lehetett, de ment mint a disznó :D Hívtunk kifelé gyorsulásra minden keménykedő Suzukist meg Hondást. Mind lemaradt a piccsába.
Bár ésszerű lenne cserélni a féltengelyeket (ami egyébként épp hogy vastagabb) váltótól félnék hogy szétszaggatja.
Ha veszel komplett blokkot általában adják hozzá a vezérlőt meg a kábelköteget, de ilyen házi bontókban 10-15 ezerért dobnák utánad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!